Alla inlägg under augusti 2009

Av Emeli - 24 augusti 2009 05:15

jag är trött.. Nu ska jag snart åka!! Lovly... tror jag!  =)

Av Emeli - 15 augusti 2009 10:37

idag har jag mycket som jag ska uträtta!

  • Handla till ikväll
  • Leta presenter
  • mini-kalas hos alfons
  • byta ett par jeans på som är FÖR STORA (viktigt som fan) hihi
  • hämta wilma
  • åka till moster

 that's it! kanske inte så jättemycket, men allt tar tid!!

ska bli trevlig och sitta nere vid älven i år igen! (tror vi ska va där iaf) få se hur länge wilma orkar vara med...? annars åker hon och jag hem och lägger oss! har tagit med mig härliga filmer som vi kan döglo på om hon tycker det är tråkigt vid älven!! ska bli mysigt!


imorn hoppas jag att det är väder, för då vill jag ut i skogen och plocka svamp med wilma!

Av Emeli - 13 augusti 2009 18:26

jag skulle inte tveka att åka dit igen! lätt! hade det hur härligt som helst! vill dit igen! jag längtar tillbaka! vem vill var i kalla, trista sverige och jobba liksom? hahaha nädå jag gillar sverige med! men att ha typ 7 soldagar om året är inte min kopp te! nej sol och värme gillar jag!!

härligt land, härligt gäng och härlig semester! 

pappa gillade sin 50 års present och då är jag nöjd!!

nästa gång tar vi en snorkel-semester inte sant???

ÄLSKAR ATT RESA!!

Ovido - Quiz & Flashcards