Alla inlägg under april 2011

Av Emeli - 24 april 2011 22:26


My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me
My drinking is killing me

K-k-kill

My smoking is killing me
My diet's killing me
My heels are killing me
My shopping's killing me

My ego is killing me
Can't sleep, it's killing me
My label's killing me
Kick drum...

My phone is killing me
My email is killing me
These hours are killing me
My tour is killing me

This flight is killing me
My manager's killing me
My mother's killing me
My landlord's killing me

My boss is killing me
The TV is killing me
Your nagging is killing me
My boyfriend is killing me

My talking's killing me
Killing me
Killing me
K-k-killing me

Can't sleep, it's killing me
My dreams are killing me
The TV is killing me
My talking's killing me
[ From: http://www.elyrics.net/read/r/robyn-lyrics/don_t-fucking-tell-me-what-to-do-lyrics.html ]

Let go, you're killing me
Ease up, you're killing me
Calm down, you're killing me
My god, you're killing me

K-k-killing me

My drinking is killing me
My smoking is killing me
My head is killing me
My mind is killing me

My back is killing me
My neck is killing me
Your nagging is killing me
My gut is killing me

My PMS is killing me
My email is killing me
These hours are killing me
My tour is killing me

This flight is killing me
My manager's killing me
My mother's killing me
My landlord's killing me

My smoking is killing me
The TV is killing me
Your nagging is killing me
Ease up, you're killing me

Let go, you're killing me
Calm down, you're killing me
My god, you're killing me

Don't fucking tell me what to do, do!
Don't fucking tell me what to do, do, do, do, do!
Don't fucking tell me what to do!
Don't fucking tell me what to do, do!
Don't fucking tell me what to do, do!
Don't fucking tell me what to do!
Don't fucking tell me what to do!
Don't fucking tell me what to do!
Don't fucking tell me what to do!

Av Emeli - 15 april 2011 08:07

Jag har kommit på vem jag är!

Jag är en schackpjäs!!

Jag har ju liksom ingen talan i slutändan så då måste jag ju vara en schackpjäs! Jag flyttas hit och dit! Det är andra som bestämmer vart jag ska gå! Jag sitter mellan två personer som betsämmer! Jag är helt beroende av hur de två personerna spelar!

Visst kan jag säga VAD JAG SKULLE VILJA, MEN det är inte jag som bestämmer...


  

när blev allt så komplicerat?

när blir det bra igen?

varför hamnade jag här?

när blir det roligt och glatt igen?

Fy fan vad less jag är på att fundera, (hur menar de nu? varför sa de så? vad händer här näst? blev det här bra för mig eller för dem?  hur ska jag göra nu? vilken fot ska jag stå på nu? Borde jag bry mig? ska jag gå eller stå still? ska jag säga något eller vara tyst? JAG FÖRSTÅR INTE!!)  HEEELA tiden är det något!!! Det kan inte bara vara...




Nu till något annat!

imorn är det iaf loppis och jag, Tb och Kicki ska tjäna pengar!!

 KOM OCH KÖP!!!   folkesthus Ludvika! lördag kl 10-15!

Å imorn imorn imorn imorn imorn då har jag en festmakeup!!   Det ska bli SÅÅÅÅÅ roligt och träffa Hannah och göra jobb med henne!! 

 

 

nu måste jag sätta igång med det som ska göras om jag ska hinna med allt innan jobbet!


 

 

 





Av Emeli - 12 april 2011 11:26

Nu dröjer det inte länge tills jag kommer få se vitsippor!!  


ska åka till jobbet om ca en timmme..... å jag är förtillfället inte positiv... skulle hemskt gärna vara hemma å grejsa klart eller och åka och hälsa på någon istället.... men icke!  


Snart är lördagen här och då är det loppis och så har jag ett sminkjobb!!   like it verry much!!


vänta vänta vänta vänta vänta vänta det är allt jag gör.....


Av Emeli - 10 april 2011 00:33

Jag har varit på peronalfest!! SÅ roligt!!   

Vi har ätit gott, tjålat skit och lekt lekar!  vad jag saknar dom....  

Jag saknar att jobba med dem och vara delaktig i deras liv....

jag hoppas att jag kan komma tillbaka igen!!!! SNART!!!!!!!!!!!  



En tequila, två tequila....

är det fel att festa till det?

tycker att världen blivit så jävla bryd.....

nej nej nej SÅ kan man inte göra!!!?!?!?!?! FÖRBJUDET!!!

man ska dricka EN.....

INTE två då är man dålig människa....

(eller!?)




The real way to deal with fucked up people is to be more fucked up than them...


Av Emeli - 6 april 2011 20:59

Att gå till en kiropraktor var en ny upplevelse!

En storfuxen karl som mer eller mindre ligger på mig och får det att knaka på de mest konstiga ställena! känner mig något mörbultad just nu!! kändes väldigt bra efteråt, men problemet kvarstår... min jumske får fortfarande blixt ned slag och jag kan inte med egen maskinlyfta vänster benet (gå i trappa är nästintill omöjligt, men går jag som ett litet barn med ett steg i taget då går det bra)... men jag ska sova på saken, då blir det nog bättre! ska till kiropraktorn igen på måndag! är sne i höften och har tydligen varit det en längre tid utan att veta om det (känt det) å tydligen är jag över-rörlig på vänster sida och då får jag ont! mycket underligt måste jag ju säga, med tanke på hur stel jag tycker att jag är!?  

på nå vis blir det så småningom!!


Den stukade foten repar sig för varje dag!! det gille ja!  


på söndag är det dags för bak-och-laga-mat-dag igen med kicki! ska bli så skönt att fylla frysen igen med bröd och mat!





Ovido - Quiz & Flashcards