Alla inlägg under mars 2010

Av Emeli - 16 mars 2010 09:18


  


Jag och Kicki och alla andra som känner sig lätt uttråkade!  

       

Det måste ske något snart......  

Av Emeli - 14 mars 2010 00:30



  

slår aldrig fel....    

Av Emeli - 12 mars 2010 18:27

  eller snarare en flaska!!   imorn ska vi skjussa Johan till tåget. Den grisen ska åka till kina utan oss!!!  hihi   

sen blir det lite frukost på nå härligt ställe.... typ donken  

shoppa lite underkläder på undervekret ( fick ju ett presentkort som måste utnyttjas av bästa Katarina H!!  ) ta en sväng på kupolen sen hemma och dricka en flaska vin med min duva (som troligen kommer ha lite huvudvärk å kankse jag med...  ) och se på precious!!!



Av Emeli - 7 mars 2010 19:20

har jobbat i stan! mycket positivt!   men tråkigt att jobba helg å det värsta är att om 13 dar är det jobbhelg igen...17 timmar... men 17 timmar ob-tid rakt in på bankkontot!    


biiter bitter just nu är jag jävligt bitter....

tråkigt större delen på jobbet, tråkigt liv, ingen tid å träffa folk, trött, fet, ful, finnig, hängig, grå hy med röda tefat på, har alldeles för mycket på att-göra-lista, kan inte ha kläder, ingen ork, ingen hjärna, fult hem, stökigt hem, inget hus, trasig bil, ont på tån bredvid stor-tån, hungrig, äcklad, vill inget, vill allt, har nagel-lacks rester kvar som jag inte orkat ta bort... och till råga på allt kan jag INTE spinna imorn för att jag är förkyld......

  

lite sömn så kanske det känns bättre imorn..... när kl ringer halv 6.... jobbet kallar kl 7......i gränges.... ännu en dag till att städa ihjäl sig på....



Ovido - Quiz & Flashcards