Alla inlägg under september 2009

Av Emeli - 26 september 2009 01:13

     vad fan är det för jävla skit sida som inte kan ladda upp bilder som folk??? kommer ju ta hundra år!!! aja jag ser skillnad!! gör ni....=)

Av Emeli - 26 september 2009 01:03

tar liiite tid att fatta!!=)

imorna är det fest!!=) sjökvist fyller 25!! ska bli kul som fan! har redan tjuvstartat! hade tänkt lägga till lite bilder om in så kallade liv! har ju tammefn aldrig tid å sitta vid datorn nu förtin!!=) hur fan får man med bilder då?????

Av Emeli - 7 september 2009 12:46

å vad det är skönt att bara vara! skita i allt och bara sitta å "lattjsa" på nätet!! =) har kläckt så många bra ideer så jag tror jag borde få ett pris, ett fint pris, ett dyrt pris! hahhaa!


imorn ska jag tillbaka till särna och ge gärnet igen!! ska bli skönt! tänk om livet alltid kunde vara som där? alltid bry sig om sig själv och bara göra saker som är bra för just mig!=) I like it! jag jag jag!! ego ego ego! vem gillar inte det?


glamor, kläder, citat, fantasi, bilder, smycken, kärlek, drinkar,skor, accesoarer, glitter, balans, smink, bling bling och massa skoj!!

Ovido - Quiz & Flashcards