Alla inlägg under november 2011

Av Emeli - 8 november 2011 00:03

vad tiden går.... ca 27 år sen jag skrev här!  


jag är SÅÅÅÅÅ lycklig!! jag har äntligen fått börja jobba i stan igen!! känns fantastiskt bra!! 

allt i livet känns  så underbart!


Jobb - äntligen på rätt plats igen

Företag - med tanke på att jag inte trodde jag skulle tjäna en krona på mitt första år så ligger jag bra till

Hus - ja... vi har inte fått det dränerart... men han kommer väl snart!!?? vardagsrummet är snart klart, så det känns så skönt! det blir så fint! min "händige" man är så duktig!

Äktenskap - vi har det nästan oförskämt bra! love you!    

Hälsa - aja man kan väl inte få allt här i världen   hahaha jag lever och jag andas och mår bra!! 

Resa - 2 veckor i solen snart, inom kort, när som helst, ska bara..., nångång blir det väl av!  

 

Annat -

  • Har börjat sälja PartyLite och Mary Kay (by the way så är min hy bäbis-len ) hoppas att det går vägen!?

  • Jag är INTE klar med julklapparna, jag som brukar vara det i september eller oktober...shit vad jag ligger efter! men en ullareds-resa är ju inplanerad, då löser man de flesta!!  
  • Min kära vännina Kicki har äntligen fått en anställning!! GRATTIS!! så glad för hennes skull!!
  • Jag håller på att lära mig att ha vattengympa! å herregud, hur ska detta gå!?  

en del på gång! både jobbigt, kämpigt och skrämande, men det oxå spännade och roligt!


vart är mig darling? ska ringa och fråga vart dom är!

Tack å hej!  




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards