Alla inlägg under november 2010

Av Emeli - 29 november 2010 18:16

ENERGI TACK!!!   

  

citat by Emeli:

"mitt liv och hem må vara kaos! men julgardinerna sitter uppe!"  

  

andas in.... å så andas vi ut..... lugn... känn lugnet.... NU LÄGGER VI VÄXEL FEM OCH KÖR ÄNNU FOOOORTARE  (alla inblandade fattar fOOOOrrtare), för nu har halva tiden gott! jävlar i min låda vad fort det har gått!!! Tiden går fort när man har roligt!!!  


Av Emeli - 9 november 2010 18:25

ÅÅÅÅ jag är så jävla skitdålig på att skriva!!! skulle vilja skriva jämt, men jag hinner ju inte!!  

Snacka om ekorr-hjul! det bara går och går och går. Man sover, åker till borlänge, åker hem, gör läxor  å gå och lägger sig igen! sen var det plötsligt fredag igen!! men I love it!! jag är iaf inte understimulerad längre! vilken hel omvändning det blev! från att inte känna att man gör något vettigt till att helt plötsligt använda hjärnan PÅ RIKTIGT!   oj oj oj  det är nästan så jag inte hinner smälta allt jag lärt mig innan vi börjar med något nytt, men jag kämpar på!! Å så går jag med 2 jättegulliga tjejer!! Sara och Malin!  

  

Det hinner inte ens bli måndag förrän det är fredag!!


Loppis på lördag, men jag blir kanske inte med... ska ev till björbo på praktik, så min man får kanske sköta den biten själv! men förhoppningsvis kommer johanna, ricard och wilmis och håller han lite sällskap! hoppas vi blir av med lite saker och får in en liten peng!! kaoset   hemma kankse minskar och våran ekonomi håller sig på mattan en stund till!!


Ovido - Quiz & Flashcards