Alla inlägg under november 2009

Av Emeli - 21 november 2009 07:45

jag går upp kl 05.15 för att göra gröt och packa väskan och åker på spinning som börjar 06.45 sen åker jag hem och torkar golven och sätter mig HEEEEELA dan och sorterar Kalle Anka tidningar!!! jag kan tycka att jag borde väl kunna komma på nått roligare än sitta med ett gäng serie-tidningar en fredag? men idag är jag riktigt nöjd med att jag äntligen är klar med de där helvetes-högarna!!! det kan hända att jag är botad från mitt kalle anka läsande för alltid, JAG VILL INTE SE EN ENDA KALLE TIDNING PÅ ETT TAG NU!!!!Skrattande


  


idag blir det shopping i borlänge med Duvan, TB och Johan!!! ska bli härligt! hoppas jag hittar ett bara bra inneskor!!


en undran? varför kan jag inte sova? vaknade 05.00 idag och har varit vaken sen dess.....(å igår var jag ju uppre från 05.15 och sov inte middagGlad) jag la mig sent igår och jag drack någraOskyldig (typ hundra43Skrattande) shots! men det var ett förbannat dåligt rus! jag blev bara varm och höll på att svettas ihjäl!!! HAHAHHAAHAHA 


nu lite smink!

Av Emeli - 19 november 2009 11:07

jaha, då har man spelat lite badminton med Duvan! skoj skoj!

å nu siiter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra... eller jo... borde väl kanske göra nått vettigt men samtidigt känner jag att jag skulle vilja slänga mig i soffan och mysa framför en härlig film!!

om jag sätter fart hinner jag nog med både och, men jag känner mig allt för väl, är så jävla lat och seg!!!!

måste bli en ändring!


Film jag skulle vilja se (helst NUUUUU!!!)  


  • Precious
  • Flicka
  • Prinsessa
  • Coco- Livet före Chanel (har den hemma, så kankse.....Skrattande)
  • Tear of the sun (gick på tv igår, men hann inte se klart den p.g.a av det där jävla jobbetFlört)
  • Beck (den nyaste vad-den-nu-heter? stormens öga?)
  • Allt för min syster

och säkert en massa mer!



ska göra nått vettigt, sen sätta mig och äta lunch framför en film! BRA! Oskyldig

  


jag måste byta riktning om jag ska kunna nå mina mål! jag är helt införstådd med det, men det är bra svårt...


Av Emeli - 19 november 2009 07:49

har varit uppe och hoppat före kl 6! plockat lite i köket, gjort gröt och en hårdmacka med julskinka och suttit och kollat på VAKNA! såklart!Skrattande alarmet skulle ringa kl 7!!

höll på att åka och hämta duvan redan 07.15 ska hämta henne ca 08.40 så jag ska åka typ 08.15 tur att jag kom på det innan jag hann åka iväg!!!

ska bli kul och slå några fjäder-bollar!!


innan VAKNA! kollade jag på typ "chockvåg", det handlade om katastrofer som inträffat! det var nått fartyg som höll på att sjunka och kapten och besättning lämande alla till sitt öde och två underhållare räddade alla på fartyget och blev hjältar! mycket intressant, MEN jag hatar amerikanska dokumentärer! De berättar ju samma sak om och om igen och kommer aldrig till sak!!! "vi säger samma sak 10 ggr så får vi ihop till en timme!" mycket irriterande!


ikväll ska jag på franska igen! har pluggat, men det fastnar inte riktigt i huvudet! ska det vara så jävla svårt!?!?

det blir väl bättre!


nu ska jag åka!! tack å hej!Cool

Av Emeli - 18 november 2009 07:49

Tittar på VAKNA! och försöker ladda upp lite bilder på fejjan, men det t-a-r - l-i-t-e - t-i-d!!Skrikandes vad är problemet??


aja sidan får väl vara på å ladda då!

Jag blir så glad av VAKNA!-gänget! jag till och med vaknar tidigt nästa som på beställning strax före det börjar på morgonen! (det börjar 06.30) men jag skulle gärna vilja sova med.... men jag bara vaknar...Rynkar på näsanGlad bra och dåligt!


  


idag börjar jag inte förrän kl 14.30 ska åka 14.00


detta ska jag göra idag:

  • göra en taco-paj
  • göra en sallad
  • ta en promenad eller stå på crosstrainern
  • plocka lite (vilken jävla slarver jag är)Skrikandes
  • lyssna på franska-skivan (på vägen till jobbet kanske?)
  • slänga in en tvätt eller två
  • ligga 15 min på spikmattan
  • handla

om jag hinner:

  • börja damma lite här och där
  • kolla över julklapps-listan (vilka är kvar?)
  • göra en shopping lista till moiOskyldig
  • börja slå in de julklappar jag köpt

ska nog börja göra listorna medans jag tittar på VAKNA!


förbannade facebook, varför går inte att ladda upp bilderna??


imorn har det gått en vecka sen jag fick vaccinet mot gris-sjukan! jag har inte dött och jag kan gå både framåt och bakåt!! MENFörvånad jag har en liten knöl kvar som är lite öm där de stack mig, men den blir mindre och mindre!!Flört




Av Emeli - 17 november 2009 08:35

Alla vet hur irriterande det är med sms som det står typ " skicka detta sms till minst 10 vänner inom en timme annars kommer nån i din närhet råka ut för en olycka!!" mycket irriterande! sånt raderar jag på en gång och svär en liten ramsa om medelandet och personen som skickat det!Skrattande  nu har de tagit detta till en högre nivå! nu kommer det brev.... med en liten lott i! jag blev glad först när jag fick det lille kuväret med en liten lott i och trodde nån tagit fel på min fördelsedag, men så fel jag hade!! skicka 4 stycken av detta brev med en lott i varje och till den som stå överst på listan!! å jag mitt lilla pucko kunde ju inte låta bli lotten... så nu måste jag vara dryg och skicka ut massa kedjebrev.... eller så har jag kommit på att jag kan skicka tillbaka brevet med en ny lott till personen i fråga!!Tungan ute

jag har inte riktigt tid att sitta och skriva fem brev och så är jag ju lite emot det här med kedjebrev! jaja man får en lite trevligare värld och man unnar folk en lott som de kan vinna 250000 kr på, men nej tack! ELLER så får vi en mycket mer irriterande värld, vem vet!!?Flört åså finns det säkert folk som skrapar lotten och skiter fullständigt i att skicka breven! MEN det är dålig stil, man måste göra rätt för sig!! så snart kommer det en lott tillbaka till dig!!!


har tänk på det här med smskedjebrev! de som skickar de måste vara väldigt vidskepliga och ha mycket fritid!!


de jag brukar skicka vidare är oftast de som det står något som " du är en underbar vän" MEN jag brukar ta bort att de ska skicka vidare å se hur många de får tillbaka!! "nu blir hon glad" // Lotto gubben

Av Emeli - 16 november 2009 17:22

Nu håller jag och Tb på att göra en kyckling paj, ska bli gott!! ska sen iväg till borlänge och hälsa på grabbarna bus och ge dem varsin present jag köpt i huskvaran!!


idag var jag på spinning för första gången, roligt, drygt och gjorde ont!!Gråter hihi har inge bra skor... de är för trånga, fick inge blod i tårna så de domnade typ! Å mitt arsel/snippa!!!! AAAAJJ!!! vad jag led... dåliga sätesmuskler (eller har INGA ALLS) Skrattande men det kan bara bli bättre! ska köpa nya skor i helgen och antigen köpa  vadderade byxor (finns väl bara i X-small....Skrikandes) eller köpa nått till sadeln och ha på! har jävligt ont nu med, min snippa brinner!!Tungan ute

känns bra att vara igång igen efter en liten sväng av mitt återkommande problem: REN LATHET(!) å Tror jag kan äta Godis, gotte och dålig mat hur mycket som helst!!! Till mig själv: -snälla Emeli, hur tänker du egentligen? Tänk dig för och sköt dig!!! det är inte så jävla svårt bara du äter ordentligt!!!


Badminton troligen torsdag!!

Spinning på fredag igen!!


har konmmit på att jag inte behöver springa runt och må dåligt över (att jag är en dålig kompis, syster, moster, barn, barnbarn eller annat) att jag inte hör av mig till folk eller hälsar på dem, för det är inte så många som ringer till mig eller kommer och hälsar på mig heller! så då är vi lika dåliga! eller hur!?Skrattande  citat barnprogrammet Richard Scarrys äventyrsvärld: nått å tänka på!Cool


Av Emeli - 13 november 2009 10:33

http://bitterblondin.se/tag/sex-and-the-city/


En bitter blondins blogg! Jag bara älskar namnet, har inte hunnit läst så mycket och kollat om den är bra/rolig, men det tror jag säkert att den är!!!Skrattande ska kolla upp den mer efter jobbet! nu blir det lite smink och se till å få med sig den "nyttiga" maten!

Av Emeli - 13 november 2009 09:52

käkar banan och glider runt på internet! har kollat på VAKNA! och gjort sallad till alla (alla 2) lådor som jag ska ha med idag till jobbet! slutar 20.30 å så jobbar jag helgen..... blä!! inga biverkningar av sprutan, än!

ska kanske ringa kommunal och prata lite schema med dem, är lite trött på det! jag vill veta om det finns nån lösning, jag vill se ljuset i tunneln!!!!  JAG MÅSTE FÅ HA EN ÅSIKT!!!Skrikandes


 längtar till torsdag!!


Hon är så häftig!! Funhous!

    

Ovido - Quiz & Flashcards