Alla inlägg under maj 2011

Av Emeli - 20 maj 2011 10:48

idag ska jag på hypnos!! det ska bli så spännade och se hur det fungerar och OM det fungerar!!?  


Så idag när jag kommer hem efter jobbet är jag som en helt ny bättre människa!    


i helgen ska jag städa, packa och ha laga-mat-dag med Kicki! massa praktiska saker som ska fixas! ska bli så skönt att komma i fas igen!


väntar på "ÖVERASKNING" och mina visitkort som blev SÅÅÅÅÅ fina!!! ååå jag vill klämma och känna!!!!  


Handling, Hypnos och sedan jobb till 20.30


Av Emeli - 11 maj 2011 08:11

OMG! vi har köpt hus!

       

det känns ju helt overkligt... har fortfarande inte fattat det....bo i håksberg? Går det och bo där?  vad spännande det ska bli!


vi får flytta in den 14 juli å då ska det muras igen, dräneras och rivas vägg!

å vad jag längtar till att kunna grejsa och göra det till vårat eget!  


så fram till flytt-dagen blir det till och packa, städa, rensa och organisera!!

en så smidig flytt som möjligt vill vi alla ha!!

Någon som har en släpvagn med kapell att låna ut runt den 14 juli?


På lördag lutar det åt att det blir partaj med min Duva i mockfjärd!        



Av Emeli - 4 maj 2011 08:38

jag kan verkligen inte förstå hur det kommer sig att ingen har ett vettigt tänk!

sån jävla idioti så jag blir mörkrädd!

aja men det här ska jag försöka styra upp på ett eller två sätt!!

jobbig att det alltid ska vara jag bara......... varje gång!   helt ensam i trollskogen!  



IDAG får vi troligen veta hur det blir!!!!

 AAAAAAAH herrugud så spännande!!  






Ovido - Quiz & Flashcards