Alla inlägg under oktober 2009

Av Emeli - 29 oktober 2009 11:42

ska försöka om en liten stund att bränna ut lite party musik från datorn! (önska mig lycka till)

har färgat ögonbryn och ögonfransar! fräscht!!

hahhaa idag testade jag ansiktsvax (bara för att!!) jag är väl inte den som behöver det men jag kunde inte låta bli å känna hur det känns!!?? hihi tog bort mina små ljusa fjun mellan ögonbrynen (ååå vad lent det är nu!!Flört) så nu kommer jag väl få ett helt buskage där, men det är smällar man får ta!!! jag är inte bitter! jag får väl göra som alla kändisar å gå till en duktig skönhetsdoktor!!

sen har jag plockat fram alla brun-utan-sol-krämer, nu är det fan dax! dessutom vill jag känna mig lite brun om jag nu ska bli brunett!! snacka om full sminkning innan jag sätter mig i frisör-stolen!! kommer tycka att jag är likblek i vilket fall som helst, men lite make-up skadar inte!!!

(sugen på allt just nu, synd att jag hittade en sandwich i frysen, mycket synd!!Tungan ute)

Fixa naglarna och välja ut lite kläder tills imorn vore ju nice!


å vad spännade det ska bli i eftermiddag när jag och TB ska kolla på vårat första hus!! är deffenitivt ingen fan av huset, men jag resonerar så att man måste börja nånstans! då vet vi vad vi inte vill ha!!!!=) alltid en början!! haha

sen efter hus-visningen är det dax för min andra Franska-kurs!! få hur det går denna gång!?


imorgon imorgon ÅÅÅ vad roligt det ska bli!!

morgondagen har ALLT!!!       


Av Emeli - 29 oktober 2009 11:35

Sitter och softar!! Glider runt på internet och letar den ultimata, perfekta brun färgen till moi!?

kommer jag våga detta? från super blond till brunett? I ETT SVEP? för samtidigt vill jag inte hålla på å små fjossa, det tar för lång tid och varför inte chokera för att göra världen lite roligare?? Skrattande

Titta vad många fina brunfärger!!! förslag??Kyss

              

Av Emeli - 28 oktober 2009 20:55

Persbrant börjar snart!!!!!


dettta ska jag göra!

Torsdag:

  • färga bryna (så det känns bättre på fredag av en å flera anledningar)
  • Sova å slöa
  • Vara effektiv och ordningsam (städa..)
  • kolla på hus
  • franskakurs
  • ringa lite samtal
  • kolla VAKNA!

typ min torsdag


Fredag:

  • Klippa mig och bli BRUNETT!!!! om jag inte får kalla fötter....Förvånad
  • bara göra sånt jag mår bra av
  • middag hos Duvan
  • utgång med Johannorna!!!!!Cool
Av Emeli - 25 oktober 2009 21:36

Ahh fan måste man jobba asså? jag vill bara softa! kan inte nån annan pröjsa min räkningar? ah ni vet hur det är!?


Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid
inte göra nånting' nånting' alls bara göra nånting' nånting' nice

Jag vill vara ledig resten av mitt liv, bara sitta brevid som ett tidsfördriv,
vill inte vara tyngd av ett ruttet kneg synd att världen byggs upp av det,
vill inte gå i skolan bara skolka, inte för att det är cool att vara korkad,
men kan du förklara hur man ska orka jag vill bara ha semester på maljorca.
Vill inte ha några utgifter men snälla lilla mange det måste du visst det,
det är så jävla tråkigt o segt o trist me, alla dessa bills så om bara gud visste,
om bara gud visst hur skön jag va skulle gud säkert pröjsa min lön idag,
men jag har säkert för höga lönekrav och jag glömmer som vanligt min bön idag.

x2 Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid
inte göra nånting' nånting' alls bara göra nånting' nånting' nice

Jag vill ha min kaka o äta den me o jag vill äta min kaka i fred,
inte dela med mig till nån' annan é det möjligt o jag undrar om man kan,
kan man slippa att ha någon väckarklocka för jag diggar att softa
och deckar ofta o jag vill helst inte gör nånting' alls,
ska jag göra nått ska det vara nånting' nice, vill inte låna vill inte vara pank
vill inte råna, råna en bank är ingen idiot så jag säljer inte knark försöker
vara stor jag försöker vara stark, jag vill bara leva på en grön
kvisst bara leva mitt liv med en skön twist,
dekadenta fester när jag tänker efter vill jag vara på konstant semester

x2 Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid
inte göra nånting' nånting' alls bara göra nånting' nånting' nice

Ge mig inge ansvar ställ inga krav, jag vill bara dansa o ha det bra
ställ inga frågor du får inga svar, det räcker me dom plågor som jag redan har
säg inte till mig vad jag ska göra, för vad du än säger kommer du förstöra
från mig är nej det enda du kommer höra så låt oss slå banana så bli helt störda

x2 Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid
inte göra nånting' nånting' alls bara göra nånting' nånting' nice

Jag vill ha min kaka o äta den me, jag vill ha min kaka o äta den me
jag vill ha min kaka o äta den me, jag vill äta min kaka min kaka i fred

Jag vill ha min kaka o äta den me, jag vill ha min kaka o äta den me
jag vill ha min kaka o äta den me, jag vill äta min kaka min kaka i fred. //Mange Schmidt "ledig"Cool

Av Emeli - 25 oktober 2009 10:52

ska snart åka på Kalas hos familjen vattenkoppa!! hahaha nejdå! William hade tydligen fått vattenkoppor... stackarn på hans fördelsedag å allt....Rynkar på näsan tur att jag och TB har haft det!! ska slå in packiketet och göra mig iordning!! låter fortfarande som en fiskmås med talfel (eller som tb tyckte han hörde, en fiskmås med tandfel) Tungan ute så länge det inte gör ont så kan jag leva med att vara hes!!

även fast jag igår var världens segaste och lataste så fick jag faktiskt lite gjort!! skönhetsvård och städade av det värsta!! bra jobbat till MOI!!!

snart är det fredag!!!Cool

   grattis        Rynkar på näsan

Av Emeli - 24 oktober 2009 02:13

Jag letar efter fart och fläckt när andra letar lugn

Jag letar lugn när andra letar fart och fläkt

Jag letar eften lugn

Jag letar efter fart

Vad vill jag ha?

Ska jag vara tacksam att jag hamnat där jag hamnat?

Hade det gått åt helvete annars?

Vem vet? När jag inte vet?

  

Av Emeli - 22 oktober 2009 17:28

Nu ska jag på franska-kurs! önska mig lycka till!!??!Glad AAA vad nervös...  

Av Emeli - 22 oktober 2009 17:17

Haft en otroligt rolig och skön sommar!! älskar mina vänner, det är ni som ser till att allt känns så härligt!! Massa kärlek överallt!                                                                       

Ovido - Quiz & Flashcards