Alla inlägg under december 2010

Av Emeli - 29 december 2010 08:26

  


shiiiit vad jag är nervös inför slutfotograferingen!!!!!!!

ååååå hur ska det gå med allt?????


har räknat ut att jag behöver egentligen 4 dagars ledigt!

dag 1:hämta andan och lugna ner mig (stäng in mig och  släng nyckeln) 

dag 2: organisera mig och mitt liv

dag 3: kläcka idéer

dag 4: ordna det som är praktiskt

 

men nu finns det inga 4 dagar att ta ledigt..... så... LÖS PROBLEMET!!!!

tid tid tid tid tid tid tid tid tid tid!!!


Hemmet: Städa, handla mat, köra iväg grejer, lägga ut saker på nätet, baka bröd, göra matdosor, finns det älgstek hemma?

Jobbet: måste man gå till, hämta ut julklappen

Gaderoben: Jag har inga kläder................... har jag tur hinner jag till borlänge efter jobbet!!:-)

Pengar: slut..... så det känns så bra att shoppa för pengar som egentligen inte finns (ett fall för lyxfällan?)

Bilen: ska den in på service? nu? eller? har jag inte fyllt på spolarvätska? luft i däcken? VA? bensin? kostar det? vem äger en bil? Jag? nä? eller?

Kursen: Anteckningarna, Mina mål på 5 sidor, portfolio ska köpas för pengar som inte finns.... vart gjorde jag av kvittona på det jag köpt förut? studiebesök vart?

träna på mina sminkningar till slutproven, limma penslarna, beställa penslar och svampar + annat för pengar som inte finns! hemsidan ska upp på nätet bara den är klar? när blir den klar? öppna ett till konto,vad har jag glömt? ta kontakt med fler frisörer och fotografer, jaga kunder, marknadsföra mig

+ allt annat som hör livet till (träna, äta rätt, umgås och njuta hahahahahaha vilket skit!) å snart är det nyårsafton!!


nu banken!!!!! ännu en sak att stryka från min eviga lista!!!


SNART!!!;-)

  


Av Emeli - 10 december 2010 16:17

  

är en aning bitter... fick kankse inte de mest glädjande nyheterna imorse..   men shit häppens...   tar en öl till och låtsas att det inte är mig det gäller!!  


fick iaf veta att det går riktigt bra för mig på kursen!! Mycket glädjande nyheter!! så det onda "kompenceras" upp med det goda! det tackar vi för!!

nu ska jag packa med lite saker till hägg-ägg! ikväll ska det bli roligt med lite annat än bara skola och plugg!!

loppis imorn!! hoppas på att kunna gå där ifrån med en STOR plånbok!  


Ovido - Quiz & Flashcards