Alla inlägg under januari 2011

Av Emeli - 26 januari 2011 09:48

snart bär det av till jobbet igen! idag slutar jag 20.30

Imorn är det LÖÖÖÖN!!!

   men det ska bli väldigt intressant att se hur mycket jag får, blev ju liiiite fel på förra lönen (eller om det var lönen innan det?)... fick över 7000 men jag hade bara jobbat 3 timmar och 45 minuter (jävlar vilken timlön jag lär ha!! hahahahah!  ) så jag ligger liksom och släpar....


förkylningen gjorde en tappert försök att komma tillbaka igår, å lite idag med, men jag har tagit till det tunga artilleriet, synd you fucking bitch!!  


känner mej allmänt tom i bollen och kan inte tänka klart, men det är bara att köra på! jag känner mig positiv, men utan hjärna!  




Av Emeli - 25 januari 2011 08:43

nu har jag varit och tagit prov, gick hur bra som helst! bara 1 stick!  härligt jobbat syster! och hon behövde igen bebis-nål med vingar!;-)

   Lösningen på alla bekymmer!  


Jobb idag 10.30-21.30 idag är det vattenlek!


Så skönt att förkylningen börjar ge sig!!!!!!!!!!!

Lets go!!!! 




Av Emeli - 24 januari 2011 15:31

slutfotograferingen är över, det var en jätterolig dag!! tack alla inblandade!!  

Nu ska jag bara gå igenom alla bilder och ta reda på vilka bilder jag vill ha, sedan ta reda på vilka/vilken Vera, Vic och Helen vill ha! sedan ska det iväg för att redigeras!!

ska ordna en fotografering till så jag får det professionella betyget!!

sedan ska hemsidan fixas klar! å massa andra saker som ska ordnas!


Har opererat mig för cellförändringar förhoppningsvis för sista gången!! om 4-6 månader ska jag tillbaka och kolla om de fick bort allt eller om det dykt upp på nå mer ställe.... hoppas hoppas det är bra nu!!!  


  =  

efter oprationen blev jag så helvetes jävla förkyld och fick feber å hals ont, jag hoppas den är på väg bort nu!

imorn börjar vattenleken så då vill jag ju träffa alla barnen! jag har sån tur att jag får med mig en assistent eftersom jag inte får bada på 1 månad! känns skönt iaf första gången när man inte vet hur barnen beter sig i vattnet!


längtar till lön!

längtar till vår!

längtar till sommar!

längtar bort!

längtar till värmen!

längtar till allt börjar falla på plats igen! å det har redan börjat

  





Ovido - Quiz & Flashcards