Alla inlägg under februari 2009

Av Emeli - 27 februari 2009 09:28

Va fan jag glömmer det viktigaste med hela dan idag!!!!!!!!!! DET ÄR JU LÖN!!!!!

den efterlängtade lönen!! TJJJJOOOOOOO!

jag är inte fattig nå mer!!!! nu kan jag köpa hur många ramlösor jag vill!!! =)

Av Emeli - 27 februari 2009 08:21

sitter i vanlig ordning vid datorn och lyssnar på vakna med the voice! (när jag kan)

håller på å laddar upp lite bilder på facebook! festen i grangärde, liiite seg är jag! men men!

när vakna är slut ska jag hoppa in i duschen och sen ta en tur till tansen!


mmm de ska prova glass på vakna! va gott! jag som är så hungrig! måste äta frukost!!

Av Emeli - 26 februari 2009 21:16

Haha det blev inte ett glas rosévin, det blev några till!=) "Den rätte för Rosing" var helt okay!  å det var inte alls så överdrivet som de sa på vakna med the vocie... trodde det skulle vara lite mer dum-blondin och dåligt upplagt! men inte! ligger än så länge på plus sidan!


kollade på ett gamalt program med gynning! www.kanal5.se i huvudet på carolina gynning (giftestankar) vad jag skrattde!! - jag kräks när jag tänker på det!!  haha gynnings tankar om giftemål och barn! ungefär är där är jag med...! hon säger att hon gärna vill  ha barn, men ändå inte! ena sidan så vill jag men den andra kräks!! hur tolkar man det?? VEM HAR SVAREN? haha livet är inte lätt...

Av Emeli - 26 februari 2009 18:16

Jag kom inte in på bloggen tidigare idag, så jag har vart lite purken... men nu är jag på bättre humör!


känner mig lite som Johans sekreterare, handsfree i örat, knappar på datorn, knappar på mobilen, ringer olika samtal och skriver på ett block som ligger berdvid datorn... hallå vad låter det som? jo en sekreterare!

å varför det då? å varför just johans?

jo det är nämligen så att grabbarna (tb, johan och jonas) är och åker bräda, (som är helt ute, hörde det på tv här om dan) och jag min stackare får vara hemma och ta hand om johans affärer! jag shoppar nämligen på tradera åt honom! har just "vunnit" en tröja åt honom för 32 kr(!) är jag bra eller vad??

jag är väldigt nöjd med att få vara hemma å flotta runt i myskläder och dricka morotsjuice! eftersom jag tar "solbrun-tabeltterna" tänkta jag utöka med morötter och morotjuice! få se om jag blir härligt brun ( eller orange!:-S viken fasa) till sommaren??


jaha.. vad har jag gjort på min lediga dag nu då??

  • tvättat check (några tvättar kvar, men inte många)
  • städat check (nja inte överallt, men kryddhyllan och torkat av alla köks-skåpen...fint blev det!!)
  • Tittat på tv check (en del skit en del bra)
  • tänt ljus som doftar underbart check
  • njutit av min lediga dagen check

ja jag vet att carolina gynning oxå gjorde så här in sin blogg, typ... men jag måste säga att hon är en cool brud som jag gärna hade som vän, iaf granne!!=) på min dagliga saker-att-göra-lista så är det alltid att gå in och kolla på hennes blogg och josefin crafoord!! så coola brudar!!


ytterligar en tröja, bara 154 kr! men jag förstår inte hur 149+200 blir 154????

 MEN SKIT I DET JAG "VANN"!! jag fick den!! jag fick den!! go girl, go girl!


imorn ska jag upp till tansen och elda och skotta! få se om farsgubben har varit där och hjälpt till med skottningen..?

jag och TB ska upp och bo där i helgen, det ska bli så jävla skönt! hoppas på SOL!!! det ska bli så mysigt och vara ute, sen gå in och göra eld, och jag kan till och med tänka mig grilla korv!! sen ska vi naturligtvis ha med min ROSA bärbara DVD å massa härlig film!! myspys!!

på söndagen ska vi åka till borlänge och bada på aguanova med William! ska bli intressant och se vad han tycker om att följa med oss och sen hur han beter sig i badhus, har ju aldrig varit med och sett när han badar... är ju väldigt van med wilma och vet hur hon reagerar, men de små liven kan ju bete sig så olika (fan kan inte alla va likadana programerade!! hihihi)


ska blanda mig en cosmo! "på en torsdag!?" sök www.youtube.com johan glans stockholm live


svårt att göra cosmopolitan utan tranbärsdryck.... så det fick bli ett glas rosé vin! ska kolla på "den rätte för Rosing"! har inge större förväntningar...

Av Emeli - 25 februari 2009 10:12

30 minuters promenad!!! bra jobbat!

Av Emeli - 25 februari 2009 09:00

Tjena hejsan!! det är morgon... har nyss kollat på vakna med the voice, kul kul! skulle ju då ha sovit till kl 9 idag, men jag var uppe innan 06.30 (det kan inte vara normalt!!) skulle vakna av Back jack's härliga dansbands hit "Rock'n'roll är du"!hahaha  men jag var redan uppe.....


vi ska ut och åka båt!! jag, sara och gustav! tydligen är det E-type (gustavs stora idol, eller nått!) är inge vidare stort fan, men ska bli trevligt! det blir den 12 till 13 mars! kul när det händer nått som inte inkluderar vardagen! asså jag är en så uttråkad människa, det var fest i helgen å det var hur trevligt som helst, men nu är jag redan uttråkad igen! vad liiider jag av!!?? =)


okay! idag!

ska promenera!!!! helt ärligt emeli(!) du kommer dö i förtid! - dystra tankar har parkerat i mitt huvud....

Tacos på Åhléns med sara, gustav och förhoppningsvis duvan med!=)

kassasytemsutbildning typ!

jobba

hem

lägga mig och grubbla över vad jag ska säga till min sjuksköterska sten som ska kolla mina lungor om en vecka , "å han kommer bli så arg på mig......." *dyster* =)




Av Emeli - 24 februari 2009 08:40

1. Gustav dagen efter!=)

2. Magnus försöker hänga med!

3. Kicki, Gustav och Magnus! Allsång?! =)

4. Ingvar och Gustav håller på å dö av skratt!

5. LInkan i Fylleglasögonen! så jävla roliga!

6. Skål Hasse!!! (chefen) ha det gott som gammal man! =)

7. Jag å Kicki! Playboy!haha "-runkobjekt" " -den bilden ringar man två ggr på" hahaha

8. Lyckliga

9. Clas bowlar! försöker..? =)

Av Emeli - 21 februari 2009 07:07

piller nr 8... 


Det blev en promenad igår så jag behöver inte käka fiskbullar 3 ggr nästa vecka! duvan är mitt vittne, via telefon!=)


Ska snart iväg och jobba, börjar 08.30 och det gör mig ingenting att jobba denna helg!=) ska bli så skönt att få jobba med mina skitkollegor!=) hade jättetrevligt med mina skitkollegor från berget igår!

idag är det nämligen fest med skitkollegorna, fun fun! blir mat, lite lekar, en del alkohol och en massa skrattl!! me like! jobbar på söndan, men jag har fixat så jag sover i stan så det inte blir nån olaglig körning!! ansvarfull eller vad?? =)


in i dimman!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards