Alla inlägg under februari 2009

Av Emeli - 12 februari 2009 10:42

varför ska du ha en blogg??

ja det kan  man faktiskt undra.... men grejen är den att jag skriver ofta i min blogg på lunar (å jag veeet det är SÅÅ ute) så därför har jag skaffat en blogg (å jag vet att det är lite B med en gratis blogg, men shit happens) jag gillar å skriva, sen var det skit i samma om nån läser eller ej!!

liten bit av mig!


nu har jag suttit här ett ta gå försökt att förstå detta, å jag måste säga att det har nog gått in!! nu ska jag gå å va lite hysterisk i mitt hem, sen ska jag åka hem till Johan å se till att vi alla får nån mat idag! svävande jacob å så nån öl kanske? mmm! är bra sugen på att gör cosmopolitan (i min nya Rosa shäjker) men på en torsdag, äh vem fan bryr sig, jag är ledig till på söndag!!=) ska iofs till borlänge med min duva, hon får köra! =) puss puss


hej igen!

nu sittter jag hemma hos johan å dricker cosmopolitan! har käkat flygande jacob, torbjörn, johan, jonas å jag! nu håller grabbarna på å spelar guitar hero world tour, gjorde ett tappert försök på trummorna, men jag är ingen stjärna, tyvärr! ska träna på det nångång när jag har tid å lust!

ska troligen titta på batman, tar mig nog en cosmo till!hihi=-) nej då, det är er bra film, men jag har sett den....

mycket skratt och trevligheter! me like!


lägger in lite bilder sen när jag lärt mig hur jag gör med kameran, om hur talanglösa tb å johan är på att poppa popcorn! mycket poppat i en påse och väldigt lite poppat i en annan!nu ska jag titta på filmen å ta en cosmo till, bra rund under foten!=-P



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards