Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Emeli - 13 februari 2009 19:16

Är på benen efter gårdagens cosmo-race, utan problem, vaknade lååångt innan tb's alarm (han börjar typ 7!) Hysteriska johan var så duktig och gick och tog sej ett morgondopp, guuu va han va duktig då!! själv låg jag i sängen å babblade i telefon med kicki som hade morgonbad! hämtade duvan kl 9 sen blev det som alltid, när jag å duvan ska ut på äventyr, en mcdonaldsfrukost! fast den här gången skulle johan följa med oxå, men HAN VAR SÅ DUKTIG å åt en ekonomisk frukost hemma! ojdå!=)


Kupolen å lite ica Maxi! shoppade en sjal (rosa så klart med lite blingbling i), rökelse, vanilj och vildabär mmm luktar ljuvligt, en hjärte-ram i silver, skor till jobbet, ögonbindel så man kan sova fast det är ljust =) och så det viktigast av allt, solpiller, du bara tar ett piller om dan å så blir du brun, helt otroligt!!=) haha nej så lättlurad är jag inte så klart, MEN jag ska prova, jag tror inte att det kommer ske ett enda dugg, men jag provar så kan jag berätta sen om det är nått att satsa på! köpta på life för 149 kr så varför inte?

sen köpte jag väl lite trök saker som diskmedel å sånt, just det nya blommor till vardagsrummet, de har väl hunnit fryst ihjäl 27 gånger redan...

tyckte det var kul med blommor förrut men nu tycker jag bara det är onödigt, men det blir väl fint i fönstren, de säger så de som vet!:-/


TB är på poker, så jag sitter här med ännu en cosmopolitan! ska se på film å käka gotte å bara mysa helt själv, det var länge sen så det ska bli skönt!

imorn är det björbo-revyn som gäller, har ju lyckas utan att tänka på det bokat om biljetterna till 14 feb, riktigt lyckat om ni fråga mig! så då slapp vi båda tänka på vad vi ska göra på alla patetiskas dag!=)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards