Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Emeli - 16 februari 2009 08:52

nu ska jag snart väg till brunnsvik på nån slags grundutbildning, nå kommunal-tjo-hej!=) samtidigt som jag är lugn å sannsad så är jag alltid lika nervös... å den här gången vet jag ingen som jag känner som kommer vara där... blir typ 13 igen... kommer jag bli ensam? kommer jag ha svårt å komma med i gruppen?? kommer nån tycka om mig?? usch kalla kårar! har jag så dålig självkännsla och självförtroende? fy fan!! nej det kommer säkert gå bra... "vi är ju vuxna männsikor"!  haha! sen är jag så konstig, för ibland då tjålar jag på utan problem, sen en annan gång säger jag knappt köttbullar å mos!.... måste nog börja booosta mig själv igen!


piller nr 3.. igen skillnad! =)


hej igen!

Tillbaka efter dagens ansträgningar på brunnsvik å det gick väl utan problem, men det känns som hjärnan åkt egnom en köttkvarn!! när jag kom dit så såg jag ett bekant ansikte, till min stora lättnad!=) Det var min pappas kompis (kan man skriva så om gamla gubbar, är de kompisar? eller vad heter det när man blir äldre??) det var iaf Lakis Z även pappa till Anna Z som jag lekte mycket med när jag var liten, å hon har nyss blivit mamma till en liten elias! Grattis Grattis till det! det var en ganska intressant dag med mycket information om kommunal och för min egen del, det var nämligen så att kursledaren IrenE (viktigt hur det uttalas) kände min mamma (rip), mormor (rip) och moster (betyder så mycket för mig)! det verkar vara ett härligt gäng människor jag hamnat med! ser fram emot morgondagen!

Nu har jag fått alla hjärtansdag-presenten av min Torbjörn, det var ett chokladogram, så sött så! en liten nalle, en strut choklad och ett kort som det stod "jag älskar dig" på!

 nu blir det lite mat och huvud-vila!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards