Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Emeli - 18 februari 2009 16:38

piller nr 5! kämpar vidare med min kur...


Kursen är slut

Jaha, då var kursen slut för denna gång, ses igen den 16 mars! Idag har vi pratat om försäkringar, väldigt mycket nyttigt som man bör veta! Det roliga efter en kurs är hur i HELVETET ska man lyckas tyda alla dessa anteckningar som man gjort!! har flera papper med massa kladd och "viktiga" noteringar! det blir väl på nån vis!


Fri från jobbet

imron är jag ledig, ska bli skönt, men jag vet inte vad jag ska göra? antingen kommer jag bara ligga på soffan å inte lyfta ett finger, eller så blir det nått halvhjärtat försök att typ "städa" eller så kommer jag bli hysterisk å städa överallt (minst troligt men ett alternativ) eller så kommer jag åka bort för att slippa se eländet!


Pengakris?

Har ett litet projekt på gång, men det får fan vänta till lön (denna månad är jag fattig, jag som alltid har koll på ekonomin....) jag har stora planer på att måla om lite möbler, å det behövs sandpapper, färg å penslar, men det är inget jag tänker köpa när kontot nästa är tomt... fan det är den där jävla mobilen jag köpte som krångla till det den här månaden... å nervösa sammanbrott får jag på den å!! lyckas ofta skicka iväg halvklara sms och ringa upp folk som jag inte "känner"!=) men jag är nöjd med köpet ändå! den är ju rosa! It's pink!!=) sen sitter jag väl inte helt i sjön, det finns pengar kvar å det är inte så långt kvar till lön! -ja försök vara positiv du, få se hur du säger nästa vecka!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards