Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Är det sant?

Av Emeli - 11 maj 2011 08:11

OMG! vi har köpt hus!

       

det känns ju helt overkligt... har fortfarande inte fattat det....bo i håksberg? Går det och bo där?  vad spännande det ska bli!


vi får flytta in den 14 juli å då ska det muras igen, dräneras och rivas vägg!

å vad jag längtar till att kunna grejsa och göra det till vårat eget!  


så fram till flytt-dagen blir det till och packa, städa, rensa och organisera!!

en så smidig flytt som möjligt vill vi alla ha!!

Någon som har en släpvagn med kapell att låna ut runt den 14 juli?


På lördag lutar det åt att det blir partaj med min Duva i mockfjärd!        



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 8 november 2011 00:03

vad tiden går.... ca 27 år sen jag skrev här!     jag är SÅÅÅÅÅ lycklig!! jag har äntligen fått börja jobba i stan igen!! känns fantastiskt bra!!  allt i livet känns  så underbart!   Jobb - äntligen på rätt plats igen Företag - med tanke ...

Av Emeli - 31 augusti 2011 07:54

Då var den underbara semester-resan till cypern slut för denna gång... jobbat två dagar och vardagen är redan här, men det är ju skönt att kunna drömma sig tillbaka till poolen/stranden!! Å vad jag längtar till nästa resa!! Jag å min TB ska ju åka bo...

Av Emeli - 27 juni 2011 05:48

Idag är det första dagen på LÄNGE i sporthallen, få se hur det går!? kan ju typ inget där nu eftersom det var så länge sen, men det ger sig nog! ska iaf bli väldigt roligt och jobba med några av mina skitkollergor igen!   3 veckor i stan, mycket ni...

Av Emeli - 10 juni 2011 21:53

Jag tackar inte nej till detta:   FAN VAD UNDERBART!!!!!!!     LÄNGTAR!!!   ...

Av Emeli - 20 maj 2011 10:48

idag ska jag på hypnos!! det ska bli så spännade och se hur det fungerar och OM det fungerar!!?     Så idag när jag kommer hem efter jobbet är jag som en helt ny bättre människa!       i helgen ska jag städa, packa och ha laga-mat-dag med ...

Ovido - Quiz & Flashcards