Alla inlägg under augusti 2011

Av Emeli - 31 augusti 2011 07:54

Då var den underbara semester-resan till cypern slut för denna gång... jobbat två dagar och vardagen är redan här, men det är ju skönt att kunna drömma sig tillbaka till poolen/stranden!! Å vad jag längtar till nästa resa!! Jag å min TB ska ju åka bort en gång till innan nyår, men vi vet inte vart än? förslag?? bad, sol och värme!

 

Vi har tagit oss in i huset, men det är lite rörit på sina ställen, men det är väl så det ska vara!   ska bli skönt när vardagsrummet är klart! Idag gör TB sista arbetsdagen, så imorn blir han hemmaMAN!!  (mat på bordet när jag kommer från jobbet, städat hem, tvätten tvättad, rum efter rum blir klart aaa alldeles alldeles UNDERBART!!)   Om det är någon som vet något ledigt jobb som skulle passa TB HÖR AV ER!!! skönt att han iaf har lön i ett år fast han är hemma!! LYX!!


I oktober blir det dränering, så vi har sepetember på oss och riva den så kallade altanen, få bort plattorna, mura igen några fönster och bära bort trappen!!


idag kommer det en gubbe hit och ska visa oss vart de gömt avstängningen till vattnet.....? putsveck.... finns inte!


Innan jobbet SKA JAG HA:

  • vikt tvätt
  • fixat sminkväskan
  • fixat träningsväskan
  • ringt "telia" och vb energi
  • Smsa Eva
  • bära ner resväskorna i källaren

och kanske något mer om jag hinner!


Ha det underbart!!






Ovido - Quiz & Flashcards