Alla inlägg under juni 2011

Av Emeli - 27 juni 2011 05:48

Idag är det första dagen på LÄNGE i sporthallen, få se hur det går!? kan ju typ inget där nu eftersom det var så länge sen, men det ger sig nog! ska iaf bli väldigt roligt och jobba med några av mina skitkollergor igen!  

3 veckor i stan, mycket nice!


Nu har midsommar varit så nu börjar sommaren på riktigt! mycket som ska hinnas gör nu, det ska solas, badas och njutas!!! å så allt annat praktiskt göras, som slut-packningen, flytt, flyttstäd å packa upp! på ett sätt känns det lite jobbigt, men samtidigt känns det SÅÅÅ himla roligt och jag ser framemot det!!  



Datum som jag ser fram emot i sommar

27 juni (idag) vara i stan och LÖN  

1, 2 juli - L-afesten

7 juli - får vi nycklarna till huset  

16 juli- 30 års fest

17 juli bröllopsdag (troligen bakis som ägg, mmmm kärlek!)  

18 Juli SEMESTER

19 augusti Cypern   


sen kan jag nog räkna med att det dyker upp några fler äventyr som inte kommit på tapeten än!!


Jag och mina gudbarn Alice och Wilma, de var SÅ duktiga på dopet 24/6 Midsommarafton 2011




  

Av Emeli - 10 juni 2011 21:53

Jag tackar inte nej till detta:


FAN VAD UNDERBART!!!!!!!  


LÄNGTAR!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards