Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Emeli - 20 februari 2009 07:53

Godmorgon, sitter och lyssnar på vakna med the voice, så himla bra!!

Idag ska jag till grängesberg och jobba, ska bli kul å träffa skitkollegorna där!=) slipper ju då skitkollegorna i Ludvika!! ses på lördag!  =)


tips om du har tråkigt:

www.youtube.com sök på johan glans jävla sverige asså det är lika roligt varje gång!


Jag måste ta tag i mitt liv!! jag måste börja röra mig, asså jag gör tammefan ingenting! jag kan ju gotta mig med att de 4 kg som jag gått ner är fortfarande borta! så varför inte fortsätta? 6 kg till å det är 10 kg som jag gått ner, kom igen liksom! nej nu får det bli en ändring!! när vakna med the vocie är slut ska jag gå ut på en promenad och gör jag inte det ska jag straffa mig själv med...hmmm jo jag måste äta fiskbullar i hummersås 3 ggr nästa vecka!! UUUUÄÄÄ!! hahaha sätter jag enbart det på menyn kanske jag går ner i vikt ändå, det är så jävla vidrigt, å så finns det folk som kan ät det kallt direkt ut burken!! *får kvälningar* typ min syster vera! ucsh hur kan du??=)


titta på det!! så jävla vidrigt! kattmat! DET BLIR EN PROMENAD HELT KLART!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards