Alla inlägg under november 2009

Av Emeli - 12 november 2009 21:45

Älskar Johan Glans!! youtube is my friend!!

Kom nyss hem från en liten tripp till stan! har ätit med TB och kicki!Glad sen åkte jag å TB till wilmisen å hälsade på och lämnade lite hello kitty presenter till henne (trosor och linne) och en chokladkalender med prinsessor!Skrattande sötisen!

lärt mig lite mer franska och handlat! nu är det bara 7 dagar kvar sen är jah ledig igen...... jag e inte bitter....


  

Av Emeli - 12 november 2009 15:42

   hade en jättetrevlig helg i huskvarna/jönköping nu ihelgen! träffade trevligt folk, väldigt lättsamma!!=) här är lite bilder från partykvällen!! tb's knä sprack!!=) men nu mår knät bättre! johanna ser ut som en älg och tb plutar med munnen som alla fjortisar!=)

                   


Ullared: hittade massa braiga saker, men vågar jag kolla kontot???? konto utdraget från utestället i jönköping (Ooo nånting) är inte heller så roligt!Flört

Av Emeli - 5 november 2009 06:54

igår läste jag ur denna bok, gillar den skarpt!! härlig läsning!Glad


Sommaren 1996 när Michael Greenbergs dotter Sally var 15 år blev hon från en dag till en

annan manisk. Plötsligt var hans dotter som en främling för honom. Här berättar han

insiktsfullt och smärtsamt om sommaren då hans älskade dotter Sally drabbades av en svår

psykisk sjukdom.


  


Av Emeli - 4 november 2009 13:33

idag kunde jag äntligen sov lite längre än halv 7! blir så irriterad när jag vaknar och inte kan somna om när jag egentligen kan!! men idag sov jag ända till kl åtta!!! OOOOOOOOOOO!!=) sen gick jag upp å kollade på VAKNA! så klart! sen har jag för en gångs skull gjort någor vettigt!!! varit ansvarsfull och ringt massa tråkiga/viktiga samtal, diskat allt som skulle hand-diskas, stoppat i diskmaskinen, tvättat, vikt in tvätt, städat i allämhet, fixat i jord i den där stackars blomman som bara haft ca 1 dl jord att få "näring" ifrån!! lagat mat! å jag lagade nått så svårt som blodpudding!! å jag kan fan inte laga det! hur i helvetet ska man veta att de är klara, man ser ju inte om man bränt dem eftersom de är svarta!!!!!!

på fredag åker jag till jönköping och ska gå på afterwork!!=) hoppas min tb kan förlja med nudå!?!?!?? sen på söndag blir det shopping i ULLARED!!!

nu måste jag göra mig iordning och åka till mitt stimulerande arbete!! puss puss


Av Emeli - 4 november 2009 12:08

Hade en skiiiiiiitROLIG kväll med mina JOHANNOR!!! Love jo girls!!

Över 3000 brudar i en lokal!! hur härligt som helst!!!Cool

                  

Av Emeli - 4 november 2009 11:45

Blev typ skit nöjd med min nya hårfärg!! färgen innan den bruna färgen är väl bra vacker!!?Tungan ute agent orange!! haha       

Av Emeli - 1 november 2009 17:53

hade då tänkt att lägga upp lite bilder på nya håret och den härliga helgen, men kameran har fått fnatt och verkar inte vilja skynda på ens liiiite grann.......IDIOT!!!=)

har iallafall haft en jätteskön helg! ladies night var skitroligt och jag är super nöjd med håret!!Skrattande

Har gjort ungefär världens roligaste å snyggaste vurpa rakt in i tb´s bil på fredags natten!! hahahaa skrattar fortfarande!!

på nått konstigt sätt så gick jag in på passargerar sidan å ska sätta mig i baksätet (tb har bara 2 dörrar) å i fyllan och villan kommer jag på den priljanta idén att klättra över den jätteSTORA knölen (den lilla knölen som finns i mitten på golvet i bilen) å sätta mig bakom föraren men snubblar nånstans på vägen med huvudet före och landar med huvudet in i hörnet mellan sätet å väggen bakom föraren, tappar båda skorna i fallet å där blir jag liggande tvärsöver hela bilen och bara flabbar! jag skrattar så mycket att jag inte kan röra mig men sen visar det sig att jag typ fastnat mellan där man annars har fötterna när man sitter ordentligt i en bil, med knät ut mot dörren och foten mot den lilla knölen! jag lyckas sen efter att tagit ett lite djupare andetagi mellan skratt-anfallen lyfta mitt huvud så jag tillslut får upp å ut huvudet på förar sidan å akrobatisk som man är (hahaha) så lyckas jag ta mig upp på sätet och sätta mig som man ska!! ska tillläggas att jag var helt själv i bilen å tur var väl det för annars hade ju nån dött! det är inte alla som ramlat in i en bil eller har lyckats trasslat in sig i en bil!!!Skrattande

Är öm på vänster axel och pannan på vänster sida och har ett fin blåmärke på vänster smalben (eller underben som jag sa å som alla uppfattde som underliv, a det var ju moget!! hahahahahahaha)

  

Ovido - Quiz & Flashcards