Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

en benhård emeli

Av Emeli - 2 juni 2009 00:42

Emeli har lagt nivån! "jag tänker inte sitta och le mot nån som är ett lass skit!! jag tänker inte sopa nått under mattan och låta tiden lös problemen som jag alltid gjort! nej du! kalla mig kall, bitter och otrevlig, men det skiter jag blanka fan i!!! jag har inget medlidande! det är inte jag som skitit i det blå skåpet!!!"


FAAAAAAAAAAAAAN ALLT JAG SKREV FÖRSVANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELVETE! hade typ gjort världens längsta inlägg och så kom det inte med!FAAAAAAAAAAAAANNNNNNN


har vart i mockfjärd och haft en trevlig fika med Pappa och TB! enda problemet var att Inger sprang mellan benen på oss och försökte vara så jävla trevlig!! men hon behöver inte lägga på sitt smöriga flin åt mig! jag köper inte det och jag kommer inte köpa det heller! vi har fortfarande saker otalt med varandra och denna gång kommer jag inte låta tiden få sopa det under mattan! det har jag gjort förr och det blir inge bättre! jag har ingen medkänsla för den människan! jag tänker inte titta på, prata med eller svar på tilltal från henne! inte färens vi har pratat! och det betyder att man inte springer och låser in sig i badrummet för att man är lite trött och inte mått nå bra! vem fan har inte mått dåligt!?? vem är det som sprungit hos teraputer i tid och otid?, vem har haft gråtattacker så det svartnat för ögonen??  jag är inte glada,trevliga emeli som bara ler nå mer! hon har inte kunnat acceptera mig! och jag hade väl kunnat acceptera henne, för jag ville ha en mamma och jag gillade Inger i början, men jag ångrar mig djupt att jag känt så! hon var vuxen jag var barn. hon vär vuxen och jag är fortfarande barn, ett barn som blivit äldre. hon är vuxen och jag kommer inte leva mitt vuxna liv som henne! hon har lärt mig en sak: Jag kommer aldrig aldrig bli som henne! jag ska aldrig behandla min barn, barnbarn och med människor som hon!!

Jag har min älskade TB, underbara vänner, syster vera som hjälpt mig så otroligt mycket och jenny som jag vet att alltid finns där, natta och vick som så småningom (förhoppningsvis) vill hänga med sina stora systrar och snacka skit!=) Min moster och Hans som alltid ställer upp och jag är alltid välkommen! min pappa som jag blir lite besviken på ibland, men jag vet att han älskar mig och vill mitt bästa och alla andras bästa! han vill bara ha frid och fröjd och lugn och ro! att vi alla ska kunna umgås som en lite trasig å lite naggad i kanten, men lycklig familj!

tänk så skönt!

- men du din kärringjävel har inte så mycket kvar du! där kan du sitta och ruttna tillsammans med din stryktvätt!!


 
 
Pia

Pia

5 juni 2009 14:03

Tänk vad jag blir glad när jag hör att du blivit förbaskad och säger vad du tänker. Stå på dej nu.
Kramar Faster

http://pia-n.tansa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 8 november 2011 00:03

vad tiden går.... ca 27 år sen jag skrev här!     jag är SÅÅÅÅÅ lycklig!! jag har äntligen fått börja jobba i stan igen!! känns fantastiskt bra!!  allt i livet känns  så underbart!   Jobb - äntligen på rätt plats igen Företag - med tanke ...

Av Emeli - 31 augusti 2011 07:54

Då var den underbara semester-resan till cypern slut för denna gång... jobbat två dagar och vardagen är redan här, men det är ju skönt att kunna drömma sig tillbaka till poolen/stranden!! Å vad jag längtar till nästa resa!! Jag å min TB ska ju åka bo...

Av Emeli - 27 juni 2011 05:48

Idag är det första dagen på LÄNGE i sporthallen, få se hur det går!? kan ju typ inget där nu eftersom det var så länge sen, men det ger sig nog! ska iaf bli väldigt roligt och jobba med några av mina skitkollergor igen!   3 veckor i stan, mycket ni...

Av Emeli - 10 juni 2011 21:53

Jag tackar inte nej till detta:   FAN VAD UNDERBART!!!!!!!     LÄNGTAR!!!   ...

Av Emeli - 20 maj 2011 10:48

idag ska jag på hypnos!! det ska bli så spännade och se hur det fungerar och OM det fungerar!!?     Så idag när jag kommer hem efter jobbet är jag som en helt ny bättre människa!       i helgen ska jag städa, packa och ha laga-mat-dag med ...

Ovido - Quiz & Flashcards