Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Think Pink!

Av Emeli - 16 september 2010 07:09

Lyssnar på lite Magnus Uggla beacuse I Like it!!! var ett bra tag sen jag fyllde mina öron med lite Magnus!!  


Var ju då till Ullared med Duvan och Pillan i söndags!! höll min budget  

det finns så mycket billigt och NÖDVÄNDIGT att köpa så jag längtar redan till nästa gång!!!

Har bara några jul-klappar kvar sen är jag klar!!! ME LIKE!!

Julen kan vara en hemsk tid så varför spä på det med massa stress över klappar man glömt? Undra vad Jag och Tb ska göra denna jul? tåls att fundera på 1 och 2 ggr!!

å älg-jakt är det snart...... en av de mysiga stunderna under hela året tycker jag! SÅ SABBA DET INTE!!


känner mig lite ledsen på ögat.... det är bara några dagar kvar tills det är söndag och söndag betyder att det snart är måndag och måndag betyder att jag ska lämna mina skitkollegor i stan och börja i gränges igen.... samma lika schema och samma lika lugn och samma samma samma samma ALLT!! nu blev jag kanske lite väl bitter............ men för att vara lite positiv så är det ännu en dag närmare kurs-start!!  


Om du inte står på dig, så gör någon annan det!!!

   




  

säger bara en sak....

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 8 november 2011 00:03

vad tiden går.... ca 27 år sen jag skrev här!     jag är SÅÅÅÅÅ lycklig!! jag har äntligen fått börja jobba i stan igen!! känns fantastiskt bra!!  allt i livet känns  så underbart!   Jobb - äntligen på rätt plats igen Företag - med tanke ...

Av Emeli - 31 augusti 2011 07:54

Då var den underbara semester-resan till cypern slut för denna gång... jobbat två dagar och vardagen är redan här, men det är ju skönt att kunna drömma sig tillbaka till poolen/stranden!! Å vad jag längtar till nästa resa!! Jag å min TB ska ju åka bo...

Av Emeli - 27 juni 2011 05:48

Idag är det första dagen på LÄNGE i sporthallen, få se hur det går!? kan ju typ inget där nu eftersom det var så länge sen, men det ger sig nog! ska iaf bli väldigt roligt och jobba med några av mina skitkollergor igen!   3 veckor i stan, mycket ni...

Av Emeli - 10 juni 2011 21:53

Jag tackar inte nej till detta:   FAN VAD UNDERBART!!!!!!!     LÄNGTAR!!!   ...

Av Emeli - 20 maj 2011 10:48

idag ska jag på hypnos!! det ska bli så spännade och se hur det fungerar och OM det fungerar!!?     Så idag när jag kommer hem efter jobbet är jag som en helt ny bättre människa!       i helgen ska jag städa, packa och ha laga-mat-dag med ...

Ovido - Quiz & Flashcards