Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Emeli - 7 januari 2010 17:44

FEST!!! det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla roligt!!!!!   hoppas folket uppskattar lekarna jag och kicki kokat ihop!!! jag och kicki hade världens go idag.... synd nog fick hon lov attt åka och jobba när vi härjade som mest! men vi har koll på läget!!

nu blir det lite bak, sen kommer min pappa hit och hälsar på och ska försöka få igång min bil!! fanskepet gör mig galen!    



nyår var trevligt! inga stor vinster på våra 80 lotter....

grillade ute i kylan, blev gott som fan! amerikansk äggtoddy hade jag slängt ihop för att jag aldrig smakat det förrut, helt okay!! som att dricka sockerkakas-smet, fast utan mjöl och med wiskey och rom!!   

nu laddar jag och alla andra som har en V.I.P-biljett till lördagens-fest!!

 Okay!?    



     

Ovido - Quiz & Flashcards