Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emeli - 11 februari 2010 17:31



  

Fy fan för detta!

har lock på vänster öra så jag känner mig helt sne'!! ska prova att köra in lite vatten i örat få se om det hjälper.... har GOOLAT "lock för örat"!


Min T-shirt från London -

Fuck Google

Ask Me

  


legat hela dagen igår och idag... idag åkte min VHS-filmer fram med massa tecknat hahahahaha love it!

te med honing och c-vitamin med jordgubbs-smak, alvedon och panodil i mängder, Otrivin menthol (citat Katarina H: Hela hjärnan flyger ur!! Stämde väldigt bra!! SMÄRTA!!) och nezeril (lite mildare för min stackars näsa som nästan aldrig får nässpray!!)



min bil vill inte starta upptäckte tb.... blir så trött... men jag orkar inte bry mig nu... ska ingenstans... men hyresvärden vill in med pellets, pällets, pellets, pällets.... VEM FAN BRYR SIG OM HUR DET STAVAS!!!!! spräng bort bilen om ni vill!!! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards