Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Fredag: Det står still! Det går framåt!

Av Emeli - 11 februari 2011 08:05

LÄNGTAR OCH DRÖMMER!   

  

Har haft lite yoga en liten stund nu på morgonen med lugn skön musik! mjukat upp kroppen och hittat ny energi!


Innan jobbet ska jag börja plocka ner gardinerna(!?) och kolla igenom sminkväskan! på söndag ska moster ha visning i bystugan för sina inrednings-saker och då kan de få brynplockning, färgning och sminkning till lite billigare pris, nu jagas det fler kunder!!  ska bli så roligt!!!  



har gått ner 5 kg på ca 3 veckor! men nu verkar det stå helt still.... önskar att min hals/förkylning kunde ge sig!! vill börja på spinning igen!!! den är inte så jobbig själva förkylningen, men jag känner av halsen typ varannan dag... å då vågar jag inte anstränga mig...

idag ska jag proppa i mig ingefära, granatäpple, apelsin, honung, vitaminer och miniraler å allt annat som är bra mot förkylning och hals-ont!!!  


Kicki ringde nyss och förbannade snön...å jag förstår henne, bilen satt fast på parkeringen för all jävla snö!!! måste väl skotta fram min oxå....! VILL HA VÅR OCH SOMMAR!!!!!!!


fan vad det blåser, mega-storm-bus-skit-väder!!


Hoppas att jag kan hälsa på lilla Alice snart som kom till världen igår morse!!      


Dagen kloka ord:

Hur gammal du än blir måste du alltid ha människor runt omkring dig som älskar dig och ströttar dig!

Leta på dina förebilder, de som ger dig energi, de som älskar dig för precis den du är, de som vill dig väl, de som tror på dig och kan ge dig livs glädje!


När jag tänker efter har jag en väldigt lång lista och jag skulle aldrig byta ut er för allt i världen!!  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 8 november 2011 00:03

vad tiden går.... ca 27 år sen jag skrev här!     jag är SÅÅÅÅÅ lycklig!! jag har äntligen fått börja jobba i stan igen!! känns fantastiskt bra!!  allt i livet känns  så underbart!   Jobb - äntligen på rätt plats igen Företag - med tanke ...

Av Emeli - 31 augusti 2011 07:54

Då var den underbara semester-resan till cypern slut för denna gång... jobbat två dagar och vardagen är redan här, men det är ju skönt att kunna drömma sig tillbaka till poolen/stranden!! Å vad jag längtar till nästa resa!! Jag å min TB ska ju åka bo...

Av Emeli - 27 juni 2011 05:48

Idag är det första dagen på LÄNGE i sporthallen, få se hur det går!? kan ju typ inget där nu eftersom det var så länge sen, men det ger sig nog! ska iaf bli väldigt roligt och jobba med några av mina skitkollergor igen!   3 veckor i stan, mycket ni...

Av Emeli - 10 juni 2011 21:53

Jag tackar inte nej till detta:   FAN VAD UNDERBART!!!!!!!     LÄNGTAR!!!   ...

Av Emeli - 20 maj 2011 10:48

idag ska jag på hypnos!! det ska bli så spännade och se hur det fungerar och OM det fungerar!!?     Så idag när jag kommer hem efter jobbet är jag som en helt ny bättre människa!       i helgen ska jag städa, packa och ha laga-mat-dag med ...

Ovido - Quiz & Flashcards