Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

nu är det nya tider och nytt tänk!

Av Emeli - 28 januari 2010 09:28

Klickar runt på internet och lyssnar på Thåström


Alla vill till himlen

Kan du inte byta ut ditt namn så byt planet
Du kan bli en stjärna som dom aldrig kan ta ner
Tänk att hänga högst där uppe o titta ner på folk o le

Jag vill du vill

En lycklig mänska vet aldrig om på vem han slår
Han vet att spegeln är den bästa vän han nånsin får
Han tittar en gång till o John Wayne har blivit två

Jag vill du vill

Alla vill till himlen och
Åka limousine förståss
Alla vill till himlen, till himlen

Jesus gick på vattnet det är nåt visst med den iden
Med två tomma händer byggde han sin månraket
En enkel man som du o jag fast med något bättre manér

Jag vill du vill

Alla vill till himlen och
Åka limousine förståss
Alla vill till himlen, till himlen

Du köper din väg till himlen
Du betalar kontant i himlen
Du köper din väg till himlen

Kan du inte byta ut ditt liv så byt kanal
Lyckan bytes ut lika lätt som ideal

Alla vill till himlen och
Åka limousine förståss
Alla vill till himlen, till himlen


 

Har kollat på VAKNA! å nu sitter jag och väntar på att få åka iväg och toppa håret!

så förbannat slitet! blir billigt denna gång... jag är ju så jävla ekonimisk!   färgat håret

har jag gjort själv, och så klipper jag mig i nyhammar så jag slipper åka så

långt och hon är billig, sen ska jag sluta köpa dyra shampoo och balsam,

va fan 800 spänn kan man väl göra något roligare för än spola ner i ett avlopp!!! skärpning!

sen blir det hem och börja packa väskan, imorn är det fullt upp hela dan typ!

Ikväll ska jag och kicki till falun på make-up store på smink-kurs! ska bli roligt

och se hur mycket man glömt av från förra gången!  och så fick jag ju massa

presentkort på make-up store i present

så ikväll kan jag shoppa loss!  

 

imorn ska jag på spinning, sen ska jag och dyka några ggr i simhallen  , sen iväg

och billighets-handla och så ska jag på pilates 60+ hahahaha jag och alla tanter!!  

 

imorn åker vi till arlanda!!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 8 november 2011 00:03

vad tiden går.... ca 27 år sen jag skrev här!     jag är SÅÅÅÅÅ lycklig!! jag har äntligen fått börja jobba i stan igen!! känns fantastiskt bra!!  allt i livet känns  så underbart!   Jobb - äntligen på rätt plats igen Företag - med tanke ...

Av Emeli - 31 augusti 2011 07:54

Då var den underbara semester-resan till cypern slut för denna gång... jobbat två dagar och vardagen är redan här, men det är ju skönt att kunna drömma sig tillbaka till poolen/stranden!! Å vad jag längtar till nästa resa!! Jag å min TB ska ju åka bo...

Av Emeli - 27 juni 2011 05:48

Idag är det första dagen på LÄNGE i sporthallen, få se hur det går!? kan ju typ inget där nu eftersom det var så länge sen, men det ger sig nog! ska iaf bli väldigt roligt och jobba med några av mina skitkollergor igen!   3 veckor i stan, mycket ni...

Av Emeli - 10 juni 2011 21:53

Jag tackar inte nej till detta:   FAN VAD UNDERBART!!!!!!!     LÄNGTAR!!!   ...

Av Emeli - 20 maj 2011 10:48

idag ska jag på hypnos!! det ska bli så spännade och se hur det fungerar och OM det fungerar!!?     Så idag när jag kommer hem efter jobbet är jag som en helt ny bättre människa!       i helgen ska jag städa, packa och ha laga-mat-dag med ...

Ovido - Quiz & Flashcards