Alla inlägg under januari 2010

Av Emeli - 21 januari 2010 15:10

   hihi

Av Emeli - 21 januari 2010 14:59

VARFÖR????? skit teknik!

Av Emeli - 21 januari 2010 14:47


     

  

Av Emeli - 20 januari 2010 10:02

kan man säkert...=)

ska iväg på Pilatesboll strax!! måste packa väskan och allt annat som jag måte ha med mig!! kommer hem 21.00 ikväll.....  suck! å som vanlig är jag ute sent som vanligt!! sätt fart!!!!!!!!  

förkyld, svidig i halsen och hosta! JA men det tränar vi bort serru!!  


  

snart så......   

Av Emeli - 17 januari 2010 19:46

 

Maria Montazami

 

Jag kan tyvärr inte låta bli att fundera det varje gång jag ser "henne" !   på den översta bilden blir jag nästan övertygad... men så kan det ju vara sminkningen och hennes pose på nå vis!!=)

Av Emeli - 15 januari 2010 16:17

har för första gången på mig Carolina Gynnings parfym på mig idag! premiär!!!  som jag fått av Tomten!!=) tack älskling!!  

Av Emeli - 15 januari 2010 13:17

        

 idag gör jag tusen saker samtidigt! laddar upp bilder på bloggen och fejjan medans jag dammsuger, ringer samatal, plockar i köket och i resten av hemmet! härligt och få saker gjorda!!!  


Jag som ska vara så jävla ekomonisk   ska ut och vuxendricka   med Duvan och TB!

Jag, TB, Duvan och Kicki ska ut och äta mongolisk-buffé på Kina i Ludvika! sen ska jag, TB och Duvan på bio-premiär "snabba cash"!  

Ut och ta en öl!  

Vi ska på Selmas efter filmen och ta en öl eller 27! så den som känner att haka på får gärna det!  

Mumsigt!



ska hoppa in i duschen (har forfarande inte duschat sen jag å min duva var på spinning imorse, behöver inte vara så jävla fräch när man är hemma å sörkar å städar!!   )

sen blir det nog en liten drink medans jag sminkar mig!! så härlig dag!  



Av Emeli - 15 januari 2010 11:00

 

Härligt jobbat karin!!! snart tittar bebisen ut!!=)

                       

 Kocken arbetar i köket!!     Mitt STORA paket från älskling!! ett jävla pyssel och få upp det!! men jag lyckades!! ett paket med London i!! London her we come!!     en glad emeli! å hela härligheten håller på att ramlar ur... jävla klänning!!       skit-Stefan!   min hyresvärd!!

 

Tjockis Emeli! Nu kör vi igång!!!

  

 Härliga Katarina var på plats! synd att Johanna var sjuk...    

     

fint.... öh NEJ!!=)     Snyggve!!   ååå vad drygt det var att städa på söndagen....   

lite bakis då!!    

Ovido - Quiz & Flashcards