Alla inlägg den 23 april 2009

Av Emeli - 23 april 2009 09:49

idag ska jag städa städa städa!! asså jag är en sån jävla slarver!! och tb är lika dan!! nej nu är det nog!! jag ska städa och röjja tills jag svimmar!! ska bara fokusera på mitt hem idag! inget annat! man kan inte ha det så här!!!  JAG MÅR PSYKIST JÄVLA DÅLIGT AV DETTA HEM, INTE UNDRA PÅ ATT MAN BRYTER IHOP LIKSOM!!!

=)

Av Emeli - 23 april 2009 07:56

lyssnat klart på mia törnbloms bok "så dumt!" den var jättebra!! har oxå lyssnat på "självkänsla nu!" och "Mera självkänsla!"  ska börja om med de böckerna! det är bra böcker och man blir och tänka till! jag tror jag behöver det nu!


Alla måste ta ansvar för sitt eget liv!

Av Emeli - 23 april 2009 07:36

igår hade jag en fruktansvärd huvudvärk, ont bakom ögonen och trött! fick lov att gå å lägga mig en stund på jobbet, bara blunda en liten stund! efter ca fem minuter hade det mesta borta och jag kunde fungera igen! så skönt å på så kort tid bli av med spänningar! allt blev bara bättre och bättre ju nämare kvällen, när jag åkte hem känndes allt okay! tydligen behöver jag en urladdning då och då, men det är läskigt att tappa kontrollen... jag vet inte hur jag ska göra för att det försvinner... om jag ser till att aldrig hamna i stillestånd och tänka så verkar det gå bra, men så kan jag inte fortsätta heller, bara skjuta bort saker som är jobbiga, då tror jag man blir knäpp på riktigt! så smånig löser det sig! tänk positivt



Ovido - Quiz & Flashcards