Alla inlägg den 29 april 2009

Av Emeli - 29 april 2009 11:04

Av Emeli - 29 april 2009 10:11

jaha... var ju då på grillning på lördagen hos linda, var mycket trevligt ända tills vi satt oss i bilen å åkte till leiksand, väldigt mycket svart efter det!!=) tappade bort jackan och mig själv.. såg svenne rubins i fyllan och villan helt ensam, men det kommer jag ihåg! men det är konstigt, man lyckas för det mesta komma till rätta och allt man tappat bort, otroligt!

fick ett väldigt härligt sms från erika dagen efter! emelie har blivit mamma till en liten Tindra, så jag fick lov att väcka hela huset och berätta!! sen var det bara att förska bota baksmällan så gott det gick!! flotttade i oss pizza på pizziria PRONTO eller va fan den hette berdvid lidl i borlänge! gott!


fylleflipp! å så blev det svart å så dog jag!


å så blev det vitt.. å så dog jag.. //citat Johan i sömnen!=)

Ovido - Quiz & Flashcards