Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Emeli - 16 mars 2009 18:07

blev  lite tokigt när jag skulle skriva i bloggen från mobilen, blev bilder med som inte skulle vara med, sen upprepat några gågner!!=) skit i det!!


nu är det fortsättning på kursen i brunnsvik (arbetsplatsombuds-utbildning) var trött, men det var intressant!!

när jag kom hem ställde jag mig på "crosstarinern" *stavning* i 15 minuter, några mag och rump övningar! har duschat nu och det känns bra!! kan det vara så att jag kommit igång?? eller kommer jag ge upp redan imorn?? hmm!?


blandat mina härliga te-er! proppat med vitaminer, mineraler, tång och alger!!=) hahaha  "- nej det är BARA NAAATUUURLIGA saker i!!" säger shine... gott är det iaf!! så får vi hoppas att det hjälper!!


nu ska jag äta mat med min darling!

Ovido - Quiz & Flashcards