Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Emeli - 21 mars 2009 18:32

Har vart till aquanova med wilma, har haft jätteroligt! Erika, Melker, Melvin och Emelie kom oxå dit och lekte!!=)

efter badet åkte jag, Tb och Wilma till donken, där hade de ansiktsmålning! det tyckte wilma var roligt! sen deckade hon nästan direkt när hon satt sig i bilen!

vi måste åka till leklandet nån gång!! 

Av Emeli - 21 mars 2009 18:25

  Här kari! se så äckligt det ser ut!! mat spyan som det var menigen att jag skulle äta när jag pratade i telefon med dig!!! UUÄÄÄ hällde bort alltihop


min kursledare IrenE slängde blommorna vi skramlat ihop till!=)

Av Emeli - 21 mars 2009 17:47

I torsdags var jag hos min syster vera på hennes jobb (attityd i borlänge) och blonderade bort lite hjärnceller!=) blev skitbra! tack syter-yster!! blir alltid nöjd!


före och efter (ingen utväxt kvar för ett tag!)

Ovido - Quiz & Flashcards