Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Emeli - 27 mars 2009 09:56

ska till borlänge och shoppa och äta gott (jag som ska spara och vara så himla nyttig *hihi*) ska förska tänka ekonomiskt och äta bra saker! -yeah right!!=)

Av Emeli - 27 mars 2009 00:28

kom nyss hem från vera, har varit där och hjälpt till med barnen medans de packade! men kartongerna tog slut, så jag och vera satt och pratade om ditt och datt! skönt att ha nån att prata med som kan visa vägen och förstår och vet hur hela "familje"situationen är!! det blir alltid så här när jag är till vera, vi sitter och pratar och pratar sen är klockan mitti natten! det går inte att åka till henne och vara där en liten stund!!=) hahaha men jag gillar det och jag hoppas hon oxå gör det!? =-S =)

nu ska jag sova, blev inge estokolmo med kicki... hon fick lov å jobba!! men lite shopping kan man alltid klämma in även fast vi inte ska till storstan!!=)

Gnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards