Alla inlägg under april 2009

Av Emeli - 15 april 2009 09:49

Hälsade våren välkommen med champange ute i deras trädgård, mysigt som fan!! lagade god mat, åt god mat, drack rövin och spelade sällskaps spel och hade det riktigt härligt! dagen efter sov jag lääänge (å vad länge sen det var) sen slöade jag framför tv:n, slumrade till ibland (å vad skönt det var att slappna av på riktigt) var ute och kollade på fåglar och ekorrar (de bor i skogen men de har typ tio träd på sin gård å just där har hela djurriket landat!) tog sen ett bubbelbad tilsammans med TB, sen lagade vi mat och åkte hem och myst framför en film! (rallybrudar inte bra, inte dålig, perfekt söndagsfilm!) SÅ SKÖN HELG!!

Av Emeli - 15 april 2009 09:26

Var trevligt förutom plus en.... hade trott att det bara skulle bli vi syskon, men nej... var kul att se jenny och alfons, snart kommer det en knodd till!

åt god mat och lyssnade på hysteriska barn!=) de var helt vilda!

när alla åkt hem förutom jag å tb gjorde william illa sig så pass att claes och vera fick lov att åka in till lasarettet och sy... han hade gjort ett fint jack strax ovanför ögonbrynet... *stackarn* jag och tb blev då akut barnvakt åt lille christoffer! som senare fick göra brorsan sällskap på lasarettet... jag tyckte han andades så dåligt... han fick medicin, inget hjälpte, tog tempen (38,7) fick alvedon, claes kom hem och hämtade honom och körde upp honom med!!=) men nu mår de små pojkarna bra!! slutet gott allting gott!=)


Av Emeli - 9 april 2009 20:01

imorse var jag på möte (samvekan) intressant intressant... ja faktiskt!!

 slet upp hägg från sängen ( nu är det dax att sätta fart hihi) vi skulle fixa ögonbryna och fransarna!! hägg blev jättefin, medans jag såg ut som en påskärring! varför använder man svart färg på en som är hystersikt blond och ljus i hyn??? aja jag hänger inte läpp... ser ut som skit nu, men en dusch och lite gnugg så blir det väl bra snart!! om en vecka eller två...=)


Erika kom och hälsade på mig idag!! (åå vad roligt det var att träffas!!!) hon hade med sig gullungarna Melker och Melvin! de var lite blyga först men sen så lossnade det!! hihi alla barn är rabiata på sitt sätt!!=) tjåla skit och lekte med barnen! när hon skulle åka hem startade inte hennes bil... men man är väl van bilkrånglare, så det fixade sig, efter några samtal till far och erika som assistent!! - emeli är det du som är karln i huset?? -hahha ja det är väl tydligt det!!=) EGO!! so what

Av Emeli - 9 april 2009 19:56

helt ärligt så tänkte jag köra ett spett genom skärmen på datorn!!! fan va det krånglade å lagga upp bilderna från stockholm!! ä allt hamnade i fel ordning, men det SKITER jag i nu!! å jag ser att det är några stavfel men det SKITER jag oxå i!!! jag petar inte nå mer på det inlägget!! OKAY!!??? det fuckar bara upp sig!!! men fint nu är de uppe och JA jag hade jättetrevligt i den stora staden, det var mina fötter som var lite ur fas!! ångest efter shoppingen, men snart är det lön igen!=)



Av Emeli - 9 april 2009 19:30

1. Jag och Duvan

2. Duvan och sofia i den stora staden

3. Ett härligt ställe i gamlastan med en otroligt god hälsosallad (viktigt)

4. Ute i friska luften

5. Moi

6. En del av staden, ser ni solen?? härligt=)

7.Jag och Duvan i den härliga solen!

8. "man har inte roligare än vad man gör sig!"

9. sofia efter hon stressat som fan för att hinna langa från systemet!! hihi

10. Stelt? =)

11. choklad med salt i? det var gott! den är stöldmärkt, så gär man i den stora staden!

12. En trött statsduva (skogsduva) =)

13. härligt eller hur? sol sol sol

14. Ångest? fan va jag shoppar jämt!!!

15.redo för fest!! le! le! LE för fan!=)

16. fint!

17. Sifia plockade fram det STORA vinglaset!

18. alla rotar i köket

19. Duvan börjar komma i form!

20. Flickorna nördaR vid datorn!! haha youtube I like!

21. Flickorna börjar komma i fin form!

22 ibland undrar man hur det står till sofia? =)

23 ja... som sagt!=)

24 ööhh hur står det till här då? =)

25. Redo för utgång! hur ska kvällen sluta för så söta kullor!?=)

26: Duvan håller fortet ända in mot små timmarna!

27. Jag med!

28. Sanne! en trevlig prick!


Av Emeli - 8 april 2009 10:40

helt ärligt så hinner jag inte blogga.. det tar ju en så jävla tid och lägga upp bilderna!!! blir så förbannad!! har massa härliga bilder från Stockholm, men det får bli senare!! nu har jag 20 min på mig att göra mig i ordning och äta mat! ska till tandläkaren!! borsta tänder är bra!!! skynda skynda!!

Av Emeli - 4 april 2009 09:28

nyss vaknat upp hemma hos sofia i ett soligt stockholm! Igår var vi på stan från kl 11-typ 19, mina fötter var helt döda! Aj! På kvällen tog vi lite vin, cider och tjåla skit och kollade på gamla party bilder! Idag känns mina fötter helt ok, redo för en ny shoppingdag i skärholmen! Svennebanan!:-) ikväll blir det utgång! Nu frukost och en dusch sen är jag igång!

Av Emeli - 2 april 2009 20:39

har nyss duschat och smörjt in mig mer lätt brun-utan-sol från apoteket (sun kiss eller nått sånt, den för ansiktet är skitbra!!) gjorde det i tisdags... men jag hade lite bråttom då så det blev inte så jättebra..=) få se imorn när jag vaknar!! =)

det ska bli så roligt och åka till stockholm med duvan och träffa sofia, det var sååå länge sen! party och shopping ( hmm TÄNK EKONOMISKT...!! det flyger ut genom fönstert lika fort som jag andas in stockholms alla föroreningar och avgaser!!  hihi)

måste packa klart... har städat och packat omvart annat, men mest städning (DU KAN ÄTA PÅ BADRUMMET OM DU VILL, SÅ RENT ÄR DET)

ska sova hos duvan! så jag lär väl göra mig iordning...


ses imorn stockholm!

Ovido - Quiz & Flashcards