Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Emeli - 15 maj 2009 07:18

Godmorgon!! vaknade kvart över 7 och är redan träningsklädd och på G!! skönt skönt! nu blir det frukost och VAKNA! sen blir det en promenad, en dusch och brun utan sol innan jobbet!!=)


Igår var jag och Johanna H till leklandet i borlänge med Wilma, skitkul!! Emeli och Johanna going nuts! =) vi blev väl typ 15 igen!! hihi I LOVE IT! åååååååÅÅÅÅåååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag är 15  åååååååååååååååårrr!!! *sjunger*sjung med!!* =)

Vi hoppade i hoppborgen så svetten rann! bättre och mycket roligare än promenader och vanlig konditionsträning!

Har en massa bilder, men SOM VANLIGT är batterierna slut och har inga hemma.... JÄVLA SKIT KAMERA SOM SLUKAR BATTERI!!! måste köpa de dyra härliga super batterina... som jag inte hittar på igen...!=) aja så småningom så!

Wilma var helt slut igår kväll! efter leklandet åkte vi hem till johanna och lagade lax, gott gott! Wilma tyckte oxå det! *tummen upp*

skulle åka hem, men det ville inte wilma så hon blev lite putt! gullunge!!=) hon ska sova hos mig den 23 maj!


När jag kom hem tog jag min promenadrunda observera(!) att jag gick den första gången som var i tisdags på 25 min och igår kväll på 19 min!!=)

efter promenaden hade jag så mycket energi så jag tänkte ta en runda till men sen kom jag på att jag kunde använda energin till nå bättre! jag började städa hysteriskt! damsög överallt, högt och lågt, ner i källar-tappen, upp i fönstrena!=) in med disk i diskmaskinen, vek in tvätt och plockade saker! observera(!) att jag kom hem ca havl åtta!!=) kvart i tio satt jag mig framför TV:n och kolllade på "min strore tjocke far" måste säga att jag inte fattar den filmen överhuvutaget... ska se klart den ikväll om jag orkar!!=)


plus till Charlies Lekland:

Vuxna FRI ÉNTRE +++++

Barn 2-12 år 80 på varadagar


Ovido - Quiz & Flashcards