Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Emeli - 27 maj 2009 08:42

Wilma sov hos oss i helgen! vi hade roligt! fingerfärg är kul!=)

nu har jag bråttom som fan! ska till "syter sten" sjuksköterska sten!!=) astma-koll!!

Av Emeli - 27 maj 2009 08:26

Smink-kursen var jättebra! fick massa bra tips och blev skitsnygg!=) vi var bara 4 st så det var skönt att det inte var så många, sen vet jag inte hur 8 pers + kursledaren skulle få plats i det där lilla rummet!?

Kursledaren hette Linnea.. tror jag...?=) aja skit samma hon var iaf jätteduktig och trevlig! hon började med att sminka mig och visade de andra! hon lyckades få min ögonbryn jättefina! sen skulle vi sminka oss själva! nån som tror att jag lyckades få mina ögonbryn lika fina som hon??? nej!!! typ skitsvårt!! träning träning träning!! det var roligt och exprementera med riktiga grejer och prova färger som jag annars aldrig skulle använda, men jag är öppen för allt!!

jag shoppade ett skin serum som skyddar huden samtidigt som den vårdar! mitt ansikte är baby-lent! sen köpte jag en rouge blush nut som man oxå kunde använda på ögonen!! jag och kicki kommer helt klart gå en kurs till!! man får ju mer på köpet!!=)

Ovido - Quiz & Flashcards