Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Emeli - 22 maj 2009 09:10

(LIIIITE ELAK BLIR JAG! när jag nästan skrivit klart allt, dog datorn, strömavbrott i typ 30 sek.... fy fan! nu gör  jag ett nytt försök!)


1. TB och leif försöker visa att de är på G!

2. Jag å TB ser inte riktigt riktiga ut.

3. Leif och TB "vi tar en till"

4. Babsan! så jävla trevlig! min nya merit, jag har pratat med Babsan! I Love it! Hälsade från kicki bröms och han visste vem det var och så berättade han om den gången när han var i Ludvika eller rättare sagt när han var på väg hem! blev tagen av polisen!!=) hihi tur att allt gick bra iaf!!;-)

5. Jag och Rune (Johans farfar) tar en sväng om!

6. Rune och TB hänger vid dansgolvet.

7. Leif äter räkmackan som han tjatat om hela dagen!

8. TB glufsar oxå i sig en räksmörgås! Babsan kom och snodde en räka av honom!!=)

9. Jag så glad!!=)


Det var en härlig resa! skönt med nått annat än vardagen! dagen efter festligheterna så tog vi oss ett dopp (simmade i 20 min, bra Emeli!!) solade i fejk-solens varma strålar, härligt! längtar efter en riktigt varm sommar!

Ovido - Quiz & Flashcards