Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Emeli - 18 maj 2009 13:40

sitter på bussen och dricker vuxensaft! Är lite orolig över att jag kanske glömt baddräkten... Men då är det väl så! Har krånglat med både det ena och det andra innan jag kom iväg. Hade magproblem tack vare mina nya viktpiller, kunde inte betala island för både jag och gubben i kassan inte tänkte längre än näsan räcker! Jag skulle ju bara betala 2000 nu och resten sen, men vi krångla till det så jag skulle betala allt idag... Inte konstigt att det stod "medges ej" på kortläsaren!:-) blev orolig att mina pengar var borta... Hann inte till banken för bussen till estokolmo var på g! Det slutade att kicki fick springa på banken och bara kolla så jag hade pengarna kvar. Å det hade jag! Puhh! Jag hade satt de på fel konto!:-) det hela slutade med att kicki la ut pengar av mig till resan, så nu är den säkrad!:-) nu sover alla gubbar i bussen! Ha d gott, för det ska jag ha!

Av Emeli - 18 maj 2009 08:57

nu är vi snart på väg!! ska åka 09.30 och jag gör väl allt annat än att packa... har bara slängt på må få det jag ska ha med mig på golvet! aja penagar, leg och medicin är viktigast!!


ska hämta johans farfar och kompis innan vi åker till stan!=) haha konstigt att åka med johans släkt, men johan ska inte vara med!=) tråkigt att han fick lov att jobba... men då fick ju jag följa med och åka med darling istället!=)

måste in på resebyrån innan vi åker å betala islandsresan! den ska vara betald 19 maj!! viktigt viktigt!!


In i dimman! =)


Ovido - Quiz & Flashcards