Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Emeli - 30 maj 2009 07:56

var ordentligt trött idag, hade tänkt att det skulle bli en promenad innan jobbet, men det sket sig!! brukar ju oftast vakna av mig själv låååångt innan klockan ringer, men inte idag!! aja det var skönt att jag sov lite "längre", det händer ju inte så ofta!

ska åka till jobbet om ca 3 minuter! ska skynda mig och sleav i mig filen...

Strålande solsken och L-a marknad idag, nån som tror att vi kommer ha nå folk på badet idag???...... NEJ!=) å vad trök! jag hade så gärna varit på marknaden med wilma, TB, Johanna, Rikard, Duvan å Christian! det hade varit mer tillfredställande! - Nettan är så tillfredställd!!!


Aja shit häppens när livet är en hagga!!=)

ikväll ska jag käka på kina med Duvan och Christian! mongolisk buffé!


NUUUUUUUUUU HAR JAG BRÅTTOM!!!!!!!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards