Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Emeli - 28 maj 2009 08:35

å vilken lycka!! jag har kommit in på skogsgläntan i särna!! jag trodde att jag skulle få vänta hela sommaren innan jag skulle få svar! men imorse ringde TB å berättade att jag fått post!! öppna öpnna öppna!!  - du har kommit in!

 - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! =)

fan va härligt!!! jag ska få åka bort och bara koncentrera mig på vikten!! i slutat av augusti! å vad härligt!! nu ska jag köra gärnet! nu fick jag energi igen!! vägde mig i morse! har gått ner två kilo enligt min våg, 4 kilo allt som allt! bra bra! få se vad jag väger hos L-a hälsan!

Å vad glad jag är!!!!

Nu ska jag duscha å åka till stan å betala resten av islandresan, sen till L-a hälsan, luncha med duvan sen åka till borlänge till syster å göra nått åt håret!! härligt härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards