Alla inlägg under mars 2009

Av Emeli - 15 mars 2009 16:22

Åker i bilen hem fram borlänge! Ev. Hockey ikväll... Har inte bestämt mig än!

Av Emeli - 15 mars 2009 16:22

Åker i bilen hem fram borlänge! Ev. Hockey ikväll... Har inte bestämt mig än!

Av Emeli - 14 mars 2009 10:17

Bus ungarna kommer hit idag!! hade bara ett kort på christoffer....

bilderna på william jag hade måste ha vart med de andra som försvann..=(

få se till och ladda kameran med massa batterin sen är det bara att knäppa!!

Av Emeli - 14 mars 2009 10:07

Jag och TB firade 5 år igår, så efter jag kommit av bussen så gick vi ut på akropolis och åt romantisk middag med rosor och levande ljus! de hade gjort det bra!! det var mysigt!

när vi kom hem hade han köpt en jättefin bukett till mig! ååå...=)


Love you

Av Emeli - 14 mars 2009 09:49

Vi hade skitkul!!!

1. På väg! glad, snygg och på strålande humör

2. Sara är på g!

3. Skål!!

4. Det härliga gänget!

5. Redo för party!!

6. E-type

7.En riktigt god drink!

8.På dansgolvet när E-type spelade!

9. PARTY!!! innan hans huvud sparck pajj!!=)

10. Elvis lever!=)

11. E-type med mystisk tjej... =)

12. Viktigt! synd gustav att ditt huvud sprängdes! =)

13. Sara på dansgolvet, v ifjantade oss som fan! me like!!

14.HAHAHA det bästa!! finns fler heta bilder! känns de igen? intresserad? en lösesumma tack!=) hahaha vad jag och sara hade roligt!! man borde bli papparazzi!

15. Gustav mådde bättre dan efter! till skillnad mot oss!

16. nejdå sara var glad

17. och jag med!!


Av Emeli - 12 mars 2009 07:11

ha det gott allihop!! nu drar jag!!!!  =)

Av Emeli - 11 mars 2009 13:42

ska snart till jobbbet... hade gärna stannat hemma och donat, men nej det fick jag inte!!=) ska åka och inhandla lite färdkost till imorgon! massa gotte! tur att jag har gustav, hade helt glömt av systemet.. men då var han så snäll så han ringde mig och frågade om jag skulle ha nått!! perfekt! alla problem lösta!!

ska bli kul att åka iväg!!


I love it!

Av Emeli - 10 mars 2009 22:19

så trött, hungrig och sliten männsika.....


vart är energin?

Ovido - Quiz & Flashcards