Alla inlägg under mars 2009

Av Emeli - 9 mars 2009 18:11

Nästa sak som ska måste inhandlas! minihögtalare till Ipoden!

vill ha de nu!! de kommer inte hinna med till åland....

Av Emeli - 9 mars 2009 17:42

såg "män som hatar kvinnor" igår på bio! så jävla härlig hämd hon fick till! jag älskar henne! filmen hade allt! se den! den är värd det!!

Av Emeli - 9 mars 2009 17:07

a men mitt liv är så himla roligt... jag går upp, åker till jobbet, är på jobbet som det inte händer nått på, åker hem, typ städar eller inte, slår på tv:n,  eller datorn och musik, glider runt på nätet, lagar mat om jag orkar, äter mat om jag orkar (det är klart jag orkar det...så dumt) tittar lite mer på tv, somnar..... 

ja så ser mina tråkiga dagar ut! visst låter det glamoröst och energigivande?!?!?!

nä fy fan...


-Pigg och glad?

-nej!


Kom igen Emeli!

heja heja!

Piggna i nu!!


JAAAAAAAAAAAAA jag ska!!


Det händer nått roligt i helgen för nån jag känner som jag inte får säga!=)hihi ( men tyvärr gäller det inte mig...)


 nu på torsdag slipper jag vardagen!! ska bli så skönt och få göra något annat, nånting riktigt roligt!!! jag borde göra nått åt min livssituation..?  


springer fatt och blir nervösa får spatt om inte livet är ett stort kalas... Lars Winnerbäck

ASSÅ DET MÅSTE HÄNDA NÅTT SNART!!


estokolmo första helgen i april!! JA TACK!!


kommit på lite nybörjar-träningstips som jag ska testa bara jag dammat av "crosstrinern" och flyttat ut den så man får plats på den!!=) men det tar vi när jag börjat, få se om det funkar........ hahaha när nu det blir!!




Av Emeli - 6 mars 2009 10:02

hej igen!!

kom nyss hem ifrån sjuksköterska Sten (mina astman doktor) och det var väl som vanligt: skit dåligt!=-(

fan jag måste börja sköta min medicin!! jag måste börja träna!!

jag orkar inte träna mina lungor för att jag är fet och jag orkar inte träna min kropp för att mina lungor är dåliga.... en ond ond ond OND cirkel!


- du trivs inte med dig själv! " tack jag vet" jag springer runt och är överviktigt för jag tycker det är så himla kul, jag lovar!  det är så jävla roligt och vara överviktig så jag funderar starkt på att rekomendera andra att prova!!

*ironi* för er som inte fattar!


men nått "positivt"(?) är att min astma beror inte enbart på övervikten (men den skulle bli bra mycket bättre om jag gick ner i vikt) jag har nått i lungorna som försämrar mitt luft-intag så jag kommer nog alltid behöva medicin.... så det beror inte  bara på att jag är FET som vissa tror!!! inga namn nämna!


nu ska jag inhandla lite mat, för vi som är feta vi äter bara, vi gör ingenting som är bra, vi bara latar oss och äter! ja så är det!

Av Emeli - 6 mars 2009 08:13

fan man skulle ju blivit lyxhustru istället! det vore väl nått??

massa pengar, all tid i världen till bara nöjen!! å vad härligt att bara roa sig!!??

Av Emeli - 5 mars 2009 18:56

skulle klippa och blondera mig idag hos syster vera (på attityd i borlänge) men jag hade sån otur att när jag kom dit hade dagmamman ringt vera och sagt att christoffer var sjuk... så då blev ingen klippning eller blondering... tråkigt tråkigt, men sånt som händer... jag får väl se ut som hell-shit i håret då! ;-)

så jag har tillbringat min enda lediga dag denna vecka (är inte ledig förrän nästa torsdag...) i veras kök och tjolat skit... FAN jag som har hur mycket som helst att göra!!! jag kunde väl ha åkt hem lite tidigare??? men men det är som det är... ska käka hemgjord pizza med TB! skit med allt!! så jävla uttråkad sammtidigt som jag har häcken full, samtidigt som jag egentligen skulle kunna dra täcket över huvudet och försvinna..


å just det på torsdag nästa vecka åker jag till åland... FAN när ska jag klippa mig då??? AAAAAAAAAAAAAAAAAA psykbryt!!

Av Emeli - 4 mars 2009 08:47

Jag har beställt saker från shine (hälsoprodukter) så oj oj oj vad jag ska bli hälsosam!=) hihi eller? har beställt ett te med massa vitaminer och miniraler! skulla vara bra för ALLT!! =) (smakar ljuvligt!!) ett annat som skulle vara bra för mina lungor och allergi! (smakar okay) sen ett tredje som ska öka förbränningen ???? (smakar havre.... uä!!) slim! - jag ska bli så jävla slim!! hahaha! men det som är bra att man kan blanda ihop allt och då blir det gott!! sen fick jag beställa en produkt av de krämer som de hade gratis,  så jag tog den dyraste!=)

Så idag ska jag börja mitt hälsosamma liv, nu igen!!=)

Börjar inte jobba förran halv 3 så jag hade tänkt ha en liten SPA-dag!


Två av mina shine-te och mina favoriter i badrumsskåpet!


ses pigga och fräscha! =)

Av Emeli - 2 mars 2009 18:24

fan va dåligt humör jag är på!!!! jag vet inte varför!?? är irriterad på allt och alla! far åt pipsvängen med er!!!


aja skit i det!!!


hade det mysigt i stugan i helgen! var 7 + grader  på lördagen när vi vaknade... brrr...!=) (vi hann inte få upp värmen ordentligt i muren på fredagen innan vi somnade..) men det var varmt och skönt under täcket! men det var bra kämpigt och gå upp och bära in mera ved och göra eld...  men det gick det å tillslut! lyckades få upp temeraturen till 26 +! då va det gott inne!!

Var till moster en stund och hälsa på! lilla julia var där! hon är liiite betuttad i torbjörn!! hihi så sött! käkade gott (kött och potatisgratäng) och jag å moster tog varsin cosmo! hon tyckte det var "start"! =)

på söndagen var till aquvanova och badade med william!! oj vad han tyckte det var roligt!!!=)  och jag hade jätteroligt!

Först ville han inte åka forsen, men sen ville han bara åka forsen när vi väl övertalat honom!! sen vet jag inte om han aldrig använt "puffar" för han såg helt förvånad ut när han flöt utan att jag höll i honom?? ska höra med vera sen! käkade mat inne på aquvanova, tror jag william tyckte var spännande, han såg så nöjd och uppspelt ut på samma gång!! roligt och mysigt!


panik-köpte ett par skor på kupolen som jag inte är riktigt nöjd med....  inte riktigt min färg och inte riktigt min storlek... men de var de enda jag kunde ha på hela kupolen kändes det som..!

Mina gamla föll isär så vad gör man??! HAHAHAHA


nu ska jag äta lite mat och se om jag blir på bättre humör!!!


Bilder från stugan och den lillie lille lille söte smörkninven som jag hittade i en låda! den sötaste jag sett!! haha var helt salig när jag såg den!! åå.. =)




Ovido - Quiz & Flashcards